FLASH NAIL POLISH ♥

 Witajcie kochani, mam dla Was dzisiaj post w neonowym kolorze. Wakacje dobiegają końca, ale to nie powód by rezygnować z neonowych odcieni. Moim faworytem został różowy który pasuje do wszystkich letnich stylizacji. Lakiery mają bardzo intensywne kolory dzięki czemu wyglądają fantastycznie w kontraście z opaloną skórą. Lakiery są umieszczone w bardzo fajnych buteleczkach. Największym plusem są pędzelki które są świetne, idealnie rozprowadzają lakier po płytce. Lakier utrzymywał się  około tygodnia, więc to bardzo długo jak na zwykły ( nie hybrydowy ) lakier. Ale co Tu dużo mówić zobaczcie na zdjęciach i zakochajcie się w tych soczystych neonowych barwach :) Więcej kolorów znajdziecie TUTAJ 







Share:

25 komentarze

  1. Ja jestem osobą, która nie dobiera lakieru do pory roku :D Idealne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam jeden lakier z tej firmy ;) te neony bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tych trzech przemawia do mnie tylko róż, jakoś wolę pastele :P

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne kolory ;) Jeszcze nie miałam lakierów tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie kolory!:) chce się żyć!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kolorki <3 I fantastycznie razem wyglądają! Ale róż chyba najpiękniejszy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim faworytem jest żółty♥

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie do pracy chyba by nie przeszły, ale fajne, zwariowane kolory na lato.

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie paznokcie od razu podnoszą na duchu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam wrażenie, że neony nie pasują do każdej skóry. Np. do mojej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne kolory! :) ostatnio szukałam takiego pomarańczowego koloru niestety nie udało mi się znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo pozytywnie nastrajające kolory. Neony mają moc-trzeba im to przyznać ;) Od czasu do czasu warto po nie sięgnąć.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, genialne! Zwykle takie neony są na tyle słabe, że trzeba nałożyć z 5 warstw... Gdzie można je dostać?

    OdpowiedzUsuń
  14. paznokcie są bardzo ładne, chociaż ja jakoś nie mogę się odważyć, by używać tak żywych kolorów w innej porze roku niż lato :D

    OdpowiedzUsuń