♛ Well-being ♛

Mój zegarek przez ostanie dwa tygodnie chyba za bardzo przyśpieszył. W czasie ferii zamiast cieszyć się z wolnego miałam tyle na głowie, że ratowały mnie tylko weekendy. Nawet się cieszę na powrót do szkoły bo jest to mniej męczące niż to całe zamieszanie. Na zdjęciach macie mnie w delikatnej stylizacji. Mogę wam w końcu pokazać moja cudowna bluzeczkę, takie kolory nadają się na wiele okazji a co najważniejsze pasują do większości stylizacji. Dzisiaj jestem strasznie rozkojarzona, ale idę sobie podbijać świat.
Miłego dnia kochani ♥







Bluzka /TU     Buty /TU      Spodnie /Atmosphere 

Share:

36 komentarze

  1. Ja jestem w tej chwili za zwolnieniu z powodu choroby, a nie wiem gdzie ma ręce włożyć... Tak to jest, kiedy od czasu do czasu ma sie trochę wiecej wolnego :)
    Bluza jest świetna, ma niesamowity zamek, uwielbiam takie dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna bluzka :) ślicznie wyszłaś na tych zdj ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna i elegancka! Cudnie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna jest ta bluzeczka!
    Uśmiechaj się jak najczęściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Twoje włosy! I swterek ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam dokładnie tak samo ;) myślałam, że podczas ferii odpocznę, ale jak zwykle nie wyszło

    OdpowiedzUsuń
  7. oddaj mi te Twoje cudne włosy *_*
    świetny naszyjnik ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne zdjęcia :)
    ale końcówki czerwone superr :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękna z Ciebie kobietka! wiesz, że baba babie zawsze prawdę powie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowita bluzka. :) + Masz nieziemski uśmiech, aż się chce patrzeć na Twoje zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. rany ale piekna jest ta bluzeczka.. znowu nie moge sie nadziwic ze to wholesale!

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje włosy są tak cudne!♥ Podziwiam Cię za zdjęcia, wyszłam ostatnio w śniegu robić i zamarzłam! :) Ja właśnie ferie zaczynam i mam uczucie, że mam tak mało czasu ;(

    OdpowiedzUsuń
  13. Nataszka! Masz piękne włosy ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna stylizacja. mega podoba mi się sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny blog, mega bluza :)

    obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ile masz wzrostu? Wyglądasz na taką wysoką! Aż zazdroszczę *.*

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku, jakie Ty masz boskie włosy! :)
    Ślicznie wyglądasz, sweterek mega :).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wygladasz! Bardzo ladnie i tak spokojnie jakby tam wcale zimno nie bylo ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. jesteś śliczna! :>
    bardzo ładna bluzka : )

    OdpowiedzUsuń
  20. Zawirowanie, zamieszanie, multum spraw na głowie - coś o tym wiem ;)
    Śliczna stylizacja :)
    A przy okazji: masz cudowne włosy, zdradzisz jakiś patent? ;)

    Zapraszam na: krainadefantasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zawirowanie, zamieszanie, multum spraw na głowie - coś o tym wiem ;)
    Śliczna stylizacja :)
    A przy okazji: masz cudowne włosy, zdradzisz jakiś patent? ;)

    Zapraszam na: krainadefantasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. masz cudowne wlosy, bluzeczke jak wspomnnialas w poscie tez i figure ! aa pozazdroscic:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Twój blog jest świetny!!!
    a Ty niesamowicie ładna.:)
    śliczne włoski.:)
    Obserwuje.:)

    OdpowiedzUsuń