♛ Smile ♛

Witajcie,

Za oknem dzieję się coś bardzo nie zrozumiałego, ale no nie ma gadania o pogodzie. Od wczoraj mam przy sobie bardzo słodką karteczkę z napisem strażnik snów z takim stworkiem. Wiecie jak bardzo lubię spać więc przyda się. Chyba muszę sobie kupić zapas baterii do mojej nocnej lampki która robi mi niebo na ścianach. Ogólnie to efekt jest cudowny, a bo najlepsze jest z biedronki i kosztowała jakieś 10 zł. Wiec jeśli zobaczycie w biedronce lampkę z napisem STRS MASTER  to zamiast tych batoników  i czekolad kupcie sobie ja. Fajnie się tak zasypia o tak bardzo fajnie. Efekt wygląda podobnie do tego TU TU. Koniec pisania o lampkach, zapraszam do oglądania zdjęć. Jak obiecałam więcej uśmiechu w nowym roku ♥♥♥






Kurtka /HM  Spodnie / Atmosphere   Buty / StylePit TU 

Share:

52 komentarze

  1. pięknie Ci w czapce :)! świetny zestaw :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie boskie rękawiczki <3

    Uwielbiam twoje włoski, jak długo zapuszczałaś ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki cziiiiizzzzz :***

    a ja nie mam takiej lampki :(((((( ale poświece sobie telefonem :DDDDDD hahaha

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka Ty śliczna!
    Masz piękne, długie włosy, których Ci zazdroszczę! <3 Uśmiechaj się, bo Ci do twarzy z uśmiechem ;)
    Stylizacja prosta, ale efektowna i bardzo udana! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Ty ślicznie wyglądasz <3
    masz cudowne włosy ;*

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne rękawiczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też mam taką lampkę a do tego na suficie i ścianach mam około 500 fosforyzujących gwiazdek :D zasypiając czuję się jak pod gołym niebem z tysiącem gwiazd :D
    ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem od małego zauroczona galaktyka kosmosem niebem i gwiazdami więc jest radocha <3

      Usuń
  8. Zobaczyłam lampkę na zdjęciach które dodałaś, efekt jest niesamowity!. Chyba muszę wybrać się do Biedronki ;).
    Fajne rękawiczki!.

    OdpowiedzUsuń
  9. Każda, nawet najprostsza stylizacja w Twoim wykonaniu wyglada wspaniale!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie Ty masz długie włosy!!! :O Śliczna :* Ja też chcę taką!!! Od dawna one są w Biedronce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno były w biedronce <3 Teraz to ich nie ma na 100 procent <3
      ale na allegro czy coś można poszukać <3
      Chociaż może jeszcze kiedyś będą <3

      Usuń
  11. Nataszkaaaa! Jak Ty bosko wygladasz z usmiechemmmm!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie się uśmiechasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Heeeej.
    Kiedy kupiłaś tę lampkę?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam dawno :D
      Jakiś rok temu ale na allegro może poszukaj jak bardzo chcesz <3
      Ja moja lampeczkę pokochałam !

      Usuń
  14. ooo jakie śliczne zdjęcia :3

    ładną masz stylizację :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyszłaś:) Ale super rękawiczki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale Ty pięknie wyglądasz, gdy się uśmiechasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. takie prywatne niebo! ale cudny efekt :-) masz śliczny uśmiech! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wyglądasz!
    Masz cudne rękawice i czape z szalikiem <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny look, z uśmiechem Ci do twarzy:)

    Dołączam do obserwujących i zapraszam do mnie:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak ślicznie i pozytywnie wyglądasz :-))

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna czapa :) Moja jest trochę podobna :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz śliczny uśmiech. Pogoda to jakaś tragedia. Przeciez to jesień..

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdjęcia są mega odjazdowe jakościowo, a Ty jesteś bardzo fotogieniczna !:D Zapraszamy !

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale Ci pięknie w takim kolorze jak czapa! Super ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. wow, ale masz długie i śliczne włosy, super stylizacja <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie wyglądasz, śliczny uśmiech. ;3

    OdpowiedzUsuń
  27. w jakim programie przerabiasz foty :)?

    OdpowiedzUsuń
  28. ale jestes sliczna! I masz piekne włosy, nic tylko zazdrościc:)

    OdpowiedzUsuń
  29. uwielbiam rękawiczki palczaste...
    sama mam chyba z 5par i każda na sznurku... bo niestety mam manię gubienia, pozostawiania rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne zdjęcia ! A włosy to masz mega ! *.*
    W wolnej chwili zapraszam do mnie. ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. great look gal!
    xxxx have a wonderful weekend! enjoy your time!
    LVEEEE

    OdpowiedzUsuń
  32. Jakie cudowne zdjęcia *-*
    Śliczna jesteś.

    Zapraszam do siebie na nowy post, będzie mi miło jeśli wpadniesz ! ♥
    Obserwujemy?
    http://artist-of-your-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. ja bym nie zasnela przy takiej lampce :(

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne masz włosy!

    + Obserwuję, zaobserwujesz też? :>
    indywiidualne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ile zapuszczasz już włosy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zakochałam się w tej sesji, a zwłaszcza w tym 1 zdjęciu! Przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  37. jesteś prześliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. + masz cuudowne włosy. Może kiedyś stworzysz post o tym, jak o nie dbasz?

    OdpowiedzUsuń
  39. 2 zdjęcie mnie po prostu zauroczyło :) nie dość, że tak ślicznie się uśmiechnęłaś, to jeszcze taki wspaniały bokeh wyszedł *___*

    OdpowiedzUsuń