♛ Wrigley ♛

Witajcie kochani po feriach zdecydowanie ciężko się wraca do szkoły. Spadamy na moją ziemie,  mam dużo fajnych kosmetyków i chciałabym się z wami podzielić moja opinią. Mam tez pomysł na  " cosmetic week " i będzie to tydzień tylko kosmetycznych postów. Jak tylko znajdę czas na zrobienie zdjęć i efektów maj plan wprowadzę w życie. Pod spodem macie obiecany post słodki i zupełnie inny. Po prezencie od firmy "Mój Orbit " wpadłam na świetny pomysł połączenia stylizacji ze słodkimi zdjęciami. Dostałam ogrom gum co wywołało na mojej  twarzy wielki uśmiech bo wszyscy uwielbiamy gumy orbit . Niżej możecie zobaczyć efekty :)




Share:

50 komentarze

  1. Ależ Ty jesteś zgrabniutka! <3
    No i słodko wyglądasz z gumowym balonikiem w buzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Emu i torebka są meega słodkie! :))
    A zdjęcia z gumą w buzi super! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna jesteś *_*
    oddaj trochę tych gum :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Super!!!
    Dlaczego dostałaś tyle orbit ? WOW

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem jak najbardziej za kosmetycznym tygodniem, bardzo chętnie poczytam, zainspiruje sie czymś :)
    Swietne sa te ostatnie zdjecia !!

    OdpowiedzUsuń
  6. o jaka pięknaaa <3 świetny set! torebka urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zdjęcia♥ guumy :3

    OdpowiedzUsuń
  8. oooo jaka torebeczka i buciki :3
    zazdroszczę tylu żujek *.*
    słodziak ;*
    wpadaj do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ojeju jak ślicznie ; 3 ale nie było Ci zimno ? teraz temperatura jest bardzo niska : O

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyobrażam sobie jak ciężko wraca się do szkoły po długiej przerwie. Ferie dopiero przede mną więc na razie nie martwię się o to ;).

    OdpowiedzUsuń
  11. nie mogę się napatrzeć na Twoje buciki... pikne !

    OdpowiedzUsuń
  12. o nieeeeeee! jak fajnie! zazdroszcze bo sama jestem orbitkowym potworem. zawsze muszę mieć przy sobie dużą paczkę :D to już uzależnienie.
    słodkie foty :))

    OdpowiedzUsuń
  13. jesteś taka piękna! uwielbiam Cie dziewczynyo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. na jaki kierunek studiów się wybierasz :)?

    OdpowiedzUsuń
  15. rewelacyjne te Twoje Emuszki :) uwielbiam takie pudrowe kolory! A od orbitów jestem uzależniona, najlepsze są te for kids!

    OdpowiedzUsuń
  16. jeeej ale Ty masz śliczne włosy <3 aaa ! normalnie chyba się w nich zakochałam ^^ od zawsze chciałam mieć takie dłuuuuuuugaśne włoski i taaaaak zadbane :) zazdroszczę :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. super!!!
    Długość Twoich włosów mnie powala <3

    OdpowiedzUsuń
  18. wybitnie podoba mi się ta sesja :) o jacie ile guuuuum <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia :)
    fajny blog
    Obserwuję !
    zaprasza do mnie :
    http://amazing-life-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. jakie Ty masz boskie włosy !KObieto!;o

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo dobry pomysł z taką stylizacją:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie wyglądasz, gdy się uśmiechasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne zdjęcia! bardzo fajna taka paczuszka. ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie wyszłaś! I pomysł na post bardzo ciekawy:D

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam klimat i kolorystykę Waszych zdjęć. Mówię Waszych, bo i Twoje i Kadika powalają na kolana! :*

    OdpowiedzUsuń
  26. takich uśmiechniętych zdjęć powinno być jak najwięcej! :D
    cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super że tak sądzisz bo uwielbiam się uśmiechać ♥

      Usuń
  27. ale chujnia :D:D mega pokemon xD

    OdpowiedzUsuń
  28. Omnonmnom uwielbiamy gumy orbit! :D

    Ślicznie wyglądasz, kocham Twoje włosy! <3 :)

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  29. super blog zapraszam do mnie :)
    http://mypassionmyemotion92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale masz śliczną torebkę, zegarek i włosy <3!
    Ps. Obserwuję :) Jeśli i mnie chcesz troszkę poobserwować, zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jaka śliczna, zresztą blog też świetny ^^
    i też z chrzanowa, tak ? :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kochana torebeczka jest rewelacyjna <3 Wyglądasz mega słodko i masz świetny usmiech.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne zdjęcia! Piękne masz włosyy !! :) Pozazdrościć

    OdpowiedzUsuń
  34. Nataszka byś się wstydziła z tymi gumami no... się jeszcze chwali, że zapas dostała! Ciekawe do czego to jej potrzebne :*

    Dawaj no jakieś nowe zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  35. o rajciałki, uwielbiam Twoje zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń