Cosmetic Week ♥ 1 ♥

Kosmetyczny tydzień czas zacząć ♥ Madame Lambre to firma z kosmetykami które wyglądają bajecznie. Zaczynamy od szminki, jest to najpiękniejsza szminka jaką miałam w rękach kiedykolwiek. Kolor jest intensywny i długo utrzymuje się na ustach, ale co najważniejsze nie zostawia barwnika. Puder jest bardzo łagodny i ma delikatny zapach. Wizualnie spełnia wszelkie oczekiwania jest elegancki i nie rozsypuje się na boki. Maskuje nasze małe niedoskonałości. Konturówka do ust ma wielkiego plusa jest miękka dzięki czemu bardzo wygodnie się ją nakłada. Doskonale miesza się ze szminką tworząc niebanalny efekt. I oto moja pierwsza recenzja ulubionych kosmetyków. Pod zdjęciami podam linki do nich. ♥




Szminka  /Tu      Puder /TU     Lip liner  /Tu 

Share:

20 komentarze

  1. faktycznie slicznie to wyglada
    choc ja nigdy sie z ta firma nie spotkalam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze, na pierwszy rzut oka wyglądają na drogie a w rzeczywistości są na prawdę tanie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja lubię oglądać takie zdjęcia...
    może kiedyś u siebie na blogu tez dojdę do takiej doskonałości..

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie uzywalam tych kosmetyków, ale masz racje- pomadka juz na zdjęciach ma niesamowity kolor!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie świetna ta szminka ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tych kosmetykach. Są świetne - tak wynika z Twoich recenzji ;) A w dodatku ich cena - mmm... Chyba się skuszę! Czekam na kolejne recenzje ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. design opakowań tych kosmetyków jest przepiękny! :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystko tak pięknie popakowane :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne i przesłodkie:) i jeszcze takie super ceny:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. skusze się tak wyglądające kosmetyki w takiej cenie niemożliwe :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądają już same opakowania... mniej interesuje mnie już nawet zawartość <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia są magiczne, czuje się jak byś przedstawiała co najmniej jakiś diament a nie szminkę! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Cena mnie zszokowała. Wyglądają na ekskluzywne i drogie... W szmince się zakochałam! Możesz podać kolor Twojej pomadki? To nr 1? Od jakiegoś czasu szukam takiego odcienia, a nie mogę do końca rozgryźć, który to kolor na stronie. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. o matko jakie piękne opakowania!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja poproszę takie!!! <3 Normalnie opakowania takie, że żal do kosmetyczki chować :-D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. faktycznie samo opakowanie już zachęca do zakupu ...

    OdpowiedzUsuń
  17. kolor szminki wyglada super, pokaz te gleboka czerwien na ustach.

    OdpowiedzUsuń