Cosmetic Week ♥ 3 ♥

Kochani mam wam do przedstawienia wielozadaniowe cudo do twarzy. Pomimo młodego wieku mam już nie małe problemy z cerą nie obejdzie się bez ujęcia małych zmarszczek, przebarwień , zaczerwienień i innych dolegliwości z którymi zmaga się prawie każda z nas. Razem z  mamusią zaczęłyśmy stosować cudowną maskę. Zacznę od zalet dla naszych zmysłów.Maska jest w eleganckim pudełeczku i szklanym słoiczku dzięki czemu przy użyciu czujemy się jak w czasie luksusowego zabiegu. Zapach jest raczej neutralny i delikatny. Wielkim plusem produktu jest jego wydajność naprawdę mała ilość wystarcza by pokryć całą twarz. Skutki tego cudeńka równie  długo są widoczne i odczuwalne więc częstość tego zabiegu w moim przypadku nie przekracza raz tygodniowo. Efekty są widoczne już po pierwszym użyciu. Skóra jest delikatna nawilżona bez jakichkolwiek podrażnień. Przebarwienia zdecydowanie maleją. Jak zaobserwowałam z mama zmarszczki zdecydowanie się redukują.. O tym cudownym kosmetyku nie można powiedzieć nic złego od powierzchownych walorów po głębokie działanie wszystko jest dopracowane do perfekcji. Jestem bardzo zadowolona z tego produktu wszystkie obiecane działania maja odniesienie w rzeczywistości. Zdecydowanie jest to wspaniały kosmetyk na prezent dla mamy lub babci która  jest już w takim wieku, że problemy z cerą to codzienność.




Tutaj mozecie kupić ten produkt / TU

Share:

15 komentarze

  1. na szczęście nie mam przebarwień i nie musze korzystac :p

    OdpowiedzUsuń
  2. czy możesz polecić jakiś nawilżający krem do super suchej skóry :D?

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesująca ta maseczka ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie takiego produktu potrzebuje!
    mam 21 lat i zmarszki mimiczne :(
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsze słyszę o tej masce :) Widzę, że ma dużo zalet hihi, pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa sprawa z tym produktem jak już działa po piwerwszym razie ;)

    zapraszam do wzajemnej obserwacji i do polubienia mojego fanpage ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe ale cena kosmiczna :D

    OdpowiedzUsuń
  8. same pozytywy na jego temat;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy produkt muszę kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny blog
    zapraszam do mnie
    obserwujemy? ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. i like this item review,
    very professional <3

    want to follow each other? i will defiently follow back

    my blog:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zachęcona opinią wypróbowałabym, ale cena mnie błyskawicznie odwiodła od tego pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń