GOLDWELL♥



Kochani nie raz już padały pytania o pielęgnację moich włosów, więc dzisiaj chciałabym wam przedstawić kosmetyki do włosów kręconych. Kosmetyki mieszkają w bardzo wygodnych opakowaniach, dla mnie wielką wagę mają wszelakie dozowniki i aplikatory. Wolę odżywki w tego typu butelkach, bo aplikacja jest prostsza niż ze słoiczków.  Ale dokładniej....Pierwszy produkt i mój ulubiony z serii CURLY TWIST to dwufazowy spray do włosów kręconych. Nakładałam go zazwyczaj na końcu ale z racji, że to mój ulubieniec zaczynam od niego. Włosy ostatnio mam dość mocno przesuszone, dlatego wszelakie specyfiki w spray pomagają i działają zbawiennie. A więc, po umyciu włosów osuszam je ręcznikiem i czesze, tak aby nie były bardzo mokre. Następnie spryskuję tym dwufazowym sprayem i ponownie czeszę, ten proces powtarzam jeszcze na suchych włosach. Wtedy włosy zaczynają nabierać blasku i nie widać przesuszenia. Działanie jest natychmiastowe, a to za co najbardziej polubiłam produkt to taki przyjemy i delikatny zapach. Włosy są bardziej sprężyste, do tego używam jeszcze suszarki z dyfuzorem i loki powstają bez najmniejszego problemu. Oceniam produkt na 5! Nie wyobrażam sobie teraz bez niego dalszej pielęgnacji.Wieczorami zaczynam od mycia włosów cały rytuał zbawiania ich. Szampon pachnie bajeczne! To kusi do nakładania go w sporej ilości, choć sprawdzałam już nawet jak działa mała jego ilość na moje włosy. Tak więc szampon bardzo mocno się pieni, słowo bardzo jest tu kluczem! Ja takie szampony uwielbiam, bo przy tak gęstych włosach jakie mam nie mam szans działać z organicznymi cudami, muszę mieć coś co się pieni i co czuję, że rozprowadzam wszędzie równomiernie. Wydajność jest wielka, nawet z moimi szaleństwami zużyłam dopiero połowę opakowania.No i odżywka! Oczywiście na umyte włosy nakładałam sporo, jednak wprowadzałam lekkie urozmaicenie, zamiast jak pisze na opakowaniu czas trzymania na włosach jedna minuta to ja wydłużałam to do maximum... Czasami nawet ponad godzinę. Nie zaszkodzi, a przeciwnie może pomóc. Odzywka jest bardzo rzadka, łatwo się ją wciera we włosy i jak cała seria pięknie pachnie. Po spłukaniu włosy są miękkie, czuć efekt i zapach na włosach bardzo długo się utrzymuje. Włosy nie przetłuszczają się po tych produktach tak szybko więc polecam. Sama będę do nich wracać bo na prawdę warto.  Uwielbiam kolekcjonować produkty do włosów, więc możecie być pewni, że jeśli tylko wam się spodobają posty tego typu będzie ich o wiele więcej. Posiadam też kilka cudownych gadżetów do włosów które bardzo ułatwiają mi życie Bardzo chętnie podzielę się z wami tą wiedzą na dzisiaj to już tyle pod spodem podeślę wam link gdzie można dostać te kosmetyki w naprawdę przystępnych cenach. Miłego dnia.♥

Share:

8 komentarze

  1. kosmetyki goldwell potrafią zdziałać cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Produktów nie znam:) Włosy masz piękne kochana! Sama we wakacje planuje zrobić coś podobnego, brązik i czerwoneee końce :) Czekam aż jeszcze podrosną mi włosy :) A Ty swoje jak długo zapuszczałaś?

    OdpowiedzUsuń
  3. o to trafiłam! szukam cały dzień jakieś nowości do swojej kręconej szopy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubie produkty tej firmy... pracujemy na nich w salonie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  6. nie korzystałam z tych kosmetyków, ale naturalnie moje włosy też się kręcą, więc może warto byłoby używać takich produktów, kiedy ma się ochotę na naturalny look bez prostowania włosów? ;-) Chyba spróbuję, pozdrowienia!! :*

    OdpowiedzUsuń