Pays♥

Szaro buro i ponuro to tyle co do pogody. Podobno idzie wiosna, po tak pozytywnej wiadomości zniosę wszystkie deszcze chlapy itp. Jeśli tylko na łąkach znowu zawitają kwiatuszki, a z za chmurek wyjdzie słonko. No nie powiem bo marzą mi się wakacje w końcu zacznę robić to co naprawdę kocham. Mam nadzieje, że ten czas szybko zleci a matura z matematyki wcale nie będzie taka straszna. Oh koniec tego rozczulania się chociaż przenoszenie się z marzeniami w inne wymiary na daną chwilę wychodzą mi najlepiej. No więc tak inspiracji nie brakuje ja jednak poszłam znowu w uniwersalność i wygodę. Nie jestem fanką przesadzonych fasonów i kolorów lubię delikatność. Macie mnie tu w jednym z ukochanych sweterków i delikatnych dodatkach. Moi kochani czytelnicy życzę miłego dnia ♥♥♥







Sweterek /TU  Spodnie /Vero moda  Bransoletka /Tu 

Share:

30 komentarze

  1. fajnie to wygląda, nogi ci się z tłem zlewają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również czekam na zielone łąki pełne kwiatów!!!
    Świetny kolor swetra!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak patrze na Twoje włosy od razu pojawia mi sie myśl w głowie "chcę długie" cóż do ślubu mi już tak nie urosną :) ale pięknie wyglądasz :) i sweterek kapitalny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. informacja, że "idzie wiosna" zdecydowanie poprawia humor i mnie! ;-)

    włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsze zdj miazga ;)

    powodzenia z matma ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Butki są w Dichemannie - czy jak to tam się pisze nazwę tej firmy :) tanie jak barszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się miętowy fragment w sweterku <3. Piękne włosy.

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękny sweter, promieniejesz! fajny, delikatny styl :) kalendarzowa wiosna już za 20-parę dni, ale mam nadzieję, że już za parę dni śnieg zniknie i będę mogła porzucić zimową kurtkę na rzecz wiosennej parki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wiosna trampek czas! już nie moge się doczekac, każdy centymetr moje ciała chce słońca :) piękna!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Alee masz cudowne wlosy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny sweterek! i w ogóle śliczna Ty!!

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny sweterek ;3 jeejku, matura z matematyki. powodzenia w maju! XDD

    OdpowiedzUsuń
  13. i właśnie za ten twój minimalizm lubię twój styl!

    oj tak też czekam z niecierpliwością na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny zestaw.;) ale macie bialutka zimę..;)
    ślicznie wyglądasz.;)

    OdpowiedzUsuń
  15. masz przepiękny uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ohhhh ten sweterek jest cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie *.* Zresztą jak zawsze <3 Cudowny jest ten sweterek i nareszcie przypatrzyłam się z bliska Twojemu makijażowi :P

    charmingcharworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ślicznas! i jaką masz cudną kitę! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też chce wakacji! Teraz marze tylko o tym!

    OdpowiedzUsuń
  20. jezuu , jaka Ty ładna *.*

    Zapraszam na nową notatkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. jakie świetne :)
    takie delikatne *__*

    OdpowiedzUsuń
  22. Pamiętam swoją maturę z matmy :) ale miałam stres, jako, że polski był dla mnie przyjemnym przedmiotem, matmy szczerze nienawidziłam :) dasz radę piękna! Idzie wiosna, też to czuję :)

    OdpowiedzUsuń