Elite ♥

Witajcie,
Zimowej zabawy ciąg dalszy. Troszkę już mnie męczy ta pogoda, bo dorwał mnie ból gardła i wcale a wcale nie jest mi do śmiechu. Na szczęście mam mój termofor z pingwinem i do tego odwiedziła mnie dzisiaj Justynka. Ponarzekałyśmy na brak czasu i takie tam babskie sprawy. Idzie zauważyć, że mnie tu ostatnimi czasy tak malutko. Dzisiaj nadrabiałam zaległości modowo kosmetyczne. Przygotowuję dla was na jutro kolejny kosmetyczny post o bajkowych perfumach. Dzisiejsza stylizacja jak najbardziej na luzie, ostatnio bardzo pasuje do mnie taki luźny styl. Mam tyle na głowie, że wygoda musiała stać się moim kompanem♥ 







 Płaszczyk/ Stradivarius Spodnie /Atmosphere  Buty /Cropp

Share:

28 komentarze

  1. Nie mogę tu wchodzić, bo jak widzę te Twoje piękne włosy to nabieram kompleksów! Piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Grrwrr, także cierpię na brak czasu! ;D Próbowałam już coś na to zaradzić, starałam się być bardziej zorganizowana, chciałam nawet pisać plany dnia... Z marnym skutkiem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. duzo zdrowka

    sliczne zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  4. fajowe te butki :)mam słabość do takiej maliny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądasz ;D Fajne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie podoba mi się Twój luźny styl! Buty świetne, ale Twoje włosy... Oddałbym za nie wszystko! Naprawdę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na te bajkowe perfumy :)
    Swietne sa te różowe buty!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pogoda jest strasznie denerwująca ;/
    a gdyby tak już było lato ? wakacje? *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne butki, ale nie przemakają Ci w taką pogodę ? :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi się zdjęcia *.*

    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. też chce wiosne już! Odprawmy jakieś czary mary :D KOLOR BUTÓW!<3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne połączenie:D Różowo biało tak słodko!

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie się uśmiechasz:)
    czasem trzeba postawić na wygode:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. buty kompletnie nie w moim stylu, ale reszta to nawet dla mnie jest perfekt :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wyglądasz.;) buty sa super.;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie wyglądasz. Stylizacja wygodna i dziewczęca :).
    Mam podobne buty tylko że zielone ;).

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny zestaw:) trochę koloru w taka pogodę zdecydowanie się przyda:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Buty są cudowne <3 Stylizacja bardzo mi się podoba. Zdjęcia - super ;3

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie wyglądasz i te buciki jakie piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  20. mam takie same buty, są megaa wygodne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. strasznie mi się podoba Twój nagłówek na blogu, jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń