Cosmetic Week ♥ 2 ♥


 Witajcie w drugim dniu mojego kosmetycznego tygodnia. Jakiś czas temu w moje raczki wpadły koleje minerałki  tym razem firmy Lumiere Cosmetics. Największy zachwyt wywołały we mnie słoiczki  z czarnym wieczkiem które zostały kompanami w codziennym " naturalnym " makijażu. Delikatnie podkreślają moje policzki w zależności od zachcianki w kolorze Nude lub Neutral Pink.  Uwielbiam w minerałkach to, że tak idealnie dopasowują się do naszej skóry. Kolejne słoiczki kryły pigmenty do oczu zacznę od najdelikatniejszego. Halo to kolor którego możemy używać na co dzień jako delikatne wykończenie makijażu chociaż w połączeniu z mocniejszymi kolorami daje mocny rozświetlony efekt. Sand Beige to odcień złota który kojarzy mi się ze słońcem i na pewno w jego promieniach będzie wyglądać genialnie. Soft Brown ten kolor zdecydowanie mnie uwiódł, cudownie podkreśla moje zielono brązowe oczęta. Jest to mocny brąz który po połączeniu z kreskami tworzy prosty i elegancki efekt w kilka sekund. Pigmenty oczywiście tez w  formie minerałków które darzę wielkim zaufaniem. Do zestawu dołączony był mały tester błyszczyka, nie mogłabym go pominąć jako wielka miłośniczka tych świecidełek. Jego kolor to Pink Satin Sheets polecam go osóbka które lubią delikatne wykończenie makijażu. Jego rozmiar jest idealny do portfela, nie powiem bo bardzo lubię takie małe niespodzianki. Pod zdjęciami dodam przekierowania do strony z kosmetykami  Lumiere Cosmetics.



Blush /Tu    PigmentyTU  Błyszczyk/Tu

Share:

6 komentarze

  1. ladne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak się zastanawiam, czy mocno błyszczy na skórze? Z chęcią bym wypróbowała je, bo wyglądają pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kosmetyki - kolejna rzecz, którą uwielbiam :D CHociaż nigdy w życiu nie miałam prawdziwych pigmentów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. maaam to też Króliczkuuuuuuu :**** fajowe są :))))

    OdpowiedzUsuń