M.A.C ♥

Kochani dzisiaj M.A.C w roli głównej. Moją słabość do różu znacie nie od dziś, więc chętnie wam przedstawię moich kompanów. Lakiery w kolorach MORANGE oraz STEAMY zostały parą i w różnych ustawieniach goszczą na moich pazurkach. Morange to mocny pomarańcz  idealnie pasujący do słonecznych kolorów. Steamy to intensywny róż który idealnie komponuję się z kolorem , fioletowym, niebieskim, pomarańczowym i szarym. Wielką zaletą lakierów jest trwałość, więc nie trzeba się bać prac domowych nasze paznokcie z każdej sytuacji  wyjdą w nienaruszonym stanie. Schną bardzo szybko więc nie trzeba siedzieć pół godziny w bezruchu . Jak na uzależnione od różu policzki przystało mamy tu małego faworyta. Róż ma odcień delikatny i aksamitny nazywa się  COYGIRL  i od jakiegoś czasu tworzymy duet nie rozłączny. Ja go wykorzystuję by dobrze wyglądać  przez cały dzień on na szczęście nie ma nic przeciwko, a co najlepsze chyba bardzo mnie polubił bo bardzo rzadko opuszcza moje policzki w czasie dnia. Tak całkiem serio róż  jest jednym z najlepszych róży jakie wpadły  w moje łapki. Kolor zdecydowanie pomaga rankiem by moja twarz wyglądała świeżo i promiennie.  To by było na tyle kochani mam jeszcze dla was kilka zdjęć ♥














Share:

17 komentarze

  1. Bardzo ładne kolory tych lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają zachęcająco, tez lubię zaróżowione poliki, muszę spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja o ile różu nie lubię (a właściwie nie lubiłam, bo coraz bardziej się przekonuję) tak różowe lakiery i szminki wielbię ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam mac'a tak samo jak róże do policzków - mogłabym mieć we wszystkich kolorach, zależnie od humoru :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę koniecznie zakupić sobie ten lakier skoro mówisz że szybko schnie i jest trwały, eh dostaję gorączki jak mam siedzieć z lakierem 30 minut albo dłużej i czekać aż wyschnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Mac to swietan afirma, strasznie ją lubię ... wiem, że wydaję pieniadze na produkt dobrej jakości

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam róze:) tez nie wychodze bez nich z domu:)obydwa kolory są przepiękne:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Siwetne są te róze , chciałąbym je wypróbować , mam andzieję ,że kiedyś mi się to uda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super blog :) Zapraszam do mnie: asiann123.blogspot.com - komentarze i obserwacja mile widziane(odzwięczę się).

    OdpowiedzUsuń