♥♥♥

Witajcie ♥
Dzisiaj chciałabym wam przedstawić moją torebkę. Ogólnie to jakiś czas temu już ją bardzo chciałam, ale cena szybko rozwiała te zachcianki. W sieci roi się od reklam sklepu Def-Shop  tak wiec przeglądając asortyment znalazłam ten okaz za jedyne 35 euro. Już miałam ja wcześniej w łapkach więc wiedziałam o magicznych kieszeniach w których mieści się bardzo dużo drobiazgów. Nie będę też zaprzeczać bo mam dużą słabość do firmy adidas ♥Można powiedzieć, że łup tygodnia jak nic. Już ostatnio pisałam wam o moim zegarku, przyjął się na dobre i jak widzicie na zdjęciach pasuje do mnie. Marzy mi się jeszcze jeden zegarek firmy Daniel Wellington tym razem z różową wstawką . Zapraszam do oglądania zdjęć ♥♥♥







Spódnica /X  Torebka /DefShop TU   Zegarek /Daniel Wellington TU 

Share:

50 komentarze

  1. ja też nie będę sie wypierać mojej słabości do firmy adidas :D ślicznie wyglądasz, ach te włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chcę dokładnie ten sam zegarek :)
    A sweter skąd??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam go tak dawno że nie pamiętam a metki nie ma :)

      Usuń
  3. jak ślicznie wyglądasz! *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zawsze prosto i świetnie :) lubię ciebie strasznie w tym klasycznym wydaniu kolorystycznym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna spódnica ;D
    A skąd masz butki? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi


    1. Kupiłam je w takim zwykłym sklepiku nie mają żadnej nazwy ani nic :)

      Usuń
  6. O jaa! Ale masz buty genialne!!! I świetnie wyglądasz w spódniczkach! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zegarek jest cudowny ;)!
    torba z adidasa też <3
    wyglądasz świetnie
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna :)
    polaczenie sportu i elegancji

    OdpowiedzUsuń
  9. oj tak <3 piękne zestawienie kolorystyczne ! Pasuje ciiiii <3

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny zestaw.;) piękne buty.;)

    OdpowiedzUsuń
  11. zegarek, torebka i buty super

    OdpowiedzUsuń
  12. super look!
    bardzo podobają mi się te buty i zegarek :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kocham Cię całym sercem! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna torebka, bardzo oryginalna! ;-)
    a o dłuuuuuugaśnych nogach nie wspominam, zazdroszczę!!! :D buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Znajoma buzia :) Świetnie wyglądasz :) :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Super :-) a tak w ogóle to czemu nie odpisujesz już na fromspringu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dostaje już tam pytań :)
      Częściej dostaję wiadomości lub komentarza z pytaniami :)

      Usuń
  17. Genialny zegarem. Ostatnio moja mama wygrzebała taki na strychu wśród staroci i cały czas się nim zachwycam:)Ogólnie stylizacja bardzo mis się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej! obiło mi się o uszy że masz chłopaka , to prawda ? Zdradzisz kto to ?:>

    OdpowiedzUsuń
  19. Cześć :-) śledzę twój blok już od dłuższego czasu i oczywiście bardzo mi się podoba :-) ale mam lekki niedosyt związany z tym jak mieszkasz , jak wygląda twoje najbliższe otoczenie. Może skusisz się na wpis o twoim pokoju ? Na pewno dużo osób by się tym zainteresowało :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jako wielki fan Twoich ślicznych włosów, pierwszy raz muszę napisać, że tym razem one przeszkadzają na zdjęciach, bo utrudniają skupienie się na stylizacji. Chciałoby się powiedzieć: no, daj te włosy choć raz do tyłu! :D. Ale nie wiem, może tylko ja tak mam.

    Co nie zmienia faktu, że w obu przypadkach jestem na "tak". (;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo właściwie masz racje :D Ale na szczęście koczki i kucyki tez bywają i mam nadzieje że nie rozpraszają :*:*:*:*:*:*:*:*

      Usuń
  21. ŁAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!
    Torebka jest niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  22. jak przeczytałam że torebka od adidasa to liczyłam na sportowy badziew, a ty taka elegancka ta torebka *.* piękna !
    I zegarek świetny, nie mogę nigdzie znaleźć takiego klasycznego :<

    OdpowiedzUsuń
  23. Torba genialna też o niej myślałam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna stylizacja,ale butki przemegacudowne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. podoba mi się ta stylizacja :) torebka i sportowa i elegancka w deche :P

    OdpowiedzUsuń