♥BANDI♥




Dzisiaj dzień bardzo aktywny zaczynając od porannej jogi. I takim to sposobem mamy cudowną energię na cały dzień. Dzisiaj przychodzę do was z moim problemem związanym z przebarwieniami , bliznami po trądzikowymi, rozszerzonymi porami jeśli któraś z was ma ten problem warto przeczytać mój dzisiejszy post.
Na szczęście z trądzikiem jakoś sobie poradziłam, ale niestety blizny nie pozwalały mi zapomnieć o tym fatalnym czasie. Przebarwień, blizn i rozszerzonych porów nabawiłam się bardzo szybko, na szczęście znalazłam cudowną linię kosmetyków BANDI profesional AHA and AHA +PHA line która pozwoliła mi z nimi walczyć . Na początku zdecydowałam się na krem z kwasem pirogronowym, azelainowym i salicylowym. Opakowanie  jest bardzo wygodne, po przez nacisk kontrolujemy ilość kremu która wypływa z prostokątnego dziubka. Konsystencja jest bardzo lekka coś w rodzaju pianki  szybko się wchłania. Moim celem było pozbycie się powyższych defektów mojej skóry. Po kilku dniach widziałam już znaczne poprawy, po dwóch tygodniach były na tyle widoczne, że mogłam znowu z pewnością siebie wychodzić bez makijażu.Moja skóra jest delikatna wszystkie zaczerwienienia są o wiele delikatniejsze, Do kremiku otrzymałam zestaw próbek które bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły.W zestawie próbek  znalazł się kolejny produkt z linii  BANDI profesional AHA and AHA +PHA, tym razem krem z kwasem migdałowym i polihydroksykwasami. Kremik cudownie nawilżał moja twarz zauważyłam też po jego użyci, ze moja o wiele mniej się świeciła. Dzięki kremikom z serii BANDI profesional AHA and AHA +PHA zdecydowanie wyrównał mi się koloryt skóry co było dla mnie najważniejsze. Kolejna bardzo miłą niespodzianka jaka odnalazłam w próbkach był kremik pod oczy Eye Care. Każdej z nas zdarza się dłużej posiedzieć przez komputerem czy tez zarwać nockę przez pracę czy tez inne obowiązki. Nasze oczy jak zwierciadło pokazują to na drugi dzień, i właśnie wymieniony wyżej krem pomaga nam się pozbyć tego dyskomfortu związanego z przebarwieniami pod oczami. Wystarczy wklepać rano i wieczorem ten cudowny krem-żel a po naszych oznakach zmęczenia nie będzie nawet śladu. W zestawie próbek znalazłam też coś dla kochanej mamusi Gold Philosophy. All-in-one moja mam bardzo chwaliła sobie konsystencję bardzo lekką i beztłuszczową. Działanie było wszechstronne gdyż produkt idealnie nawilżał cerę oraz walczył z oznakami starzenia. To by było na tyle zapraszam do obejrzenia zdjęć linki do produktów podam poniżej.




Tutaj możecie dostać  te produkty / TU 

Share:

6 komentarze

  1. mam ten sam problem
    mam na twarzy przebarwienia

    szkoda tylko ze troche drogie te produkty

    OdpowiedzUsuń
  2. też chciałam uprawiać jogę, ale nie mam czasu gdzieś na nią chodzić, a sama w domu nie wiem jak się za to zabrać. Masz może jakieś filmiki?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię tę firme, od jakiegoś czasu regularnie stosuję od nich krem pod oczy i jestem super zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tej firmie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kremiki są aksamitne ♥

    OdpowiedzUsuń