I ♥ u

Witajcie kochani ,

Ostatnio zauważyłam, że dostaję wiele pytań od Was  dotyczących mojego życia prywatnego. Jeśli byście chcieli mogłabym zrobić o tym post o codzienności i nie tylko.  Ostatnie dni przepełnione promieniami słońca napełniają mnie pozytywną energią. Co by nie było lubię zimę, ale tego roku była z nami już zbyt długo. Wczoraj byłam na bardzo długim spacerze z siostrzenica i zauważyłyśmy nawet pierwsze bazie. No ewentualnie współczucia dla alergików bo jako maluch też się zmagałam z tym problemem. Już nie mogę się doczekać wiosny, ponieważ to jeszcze jedyna pora roku w której nie robiłam dla was stylizacji. Od poprzedniego lata prowadzę bloga i nie powiem bo wiele to zmieniło w moim życiu. Poznałam wspaniałe osoby chociaż bez nienawiści anonimków się nie obeszło. Mam wielkie przekonanie do zdani" każdy człowiek jakiego spotykamy w życiu jest naszym  nauczycielem " i tak właśnie jest tutaj możemy znaleźć blog o każdej tematyce i wiele się z niego dowiedzieć. Jeśli ktoś ma jakąś pasje to najlepsze miejsce żeby się nią dzielić ze światem , ponieważ nie raz dostałam od Was wiele słów wsparcia oraz szczerą krytykę która bardzo pomagała  .Miłego dnia Kochani zapraszam do zobaczenia mojej dzisiejszej stylizacji ♥







Jeans /MNG   Bluzka /SH   Zegarek/ Daniel Wellington   Bransoletka /Apart    Torebka /Def-Shop

Share:

22 komentarze

  1. niech ktoś mi powie, że w sh nie można się ubrac ?:D ślicznie wyglądasz, też czekam z niecierpliwością na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz długasne włosy :)
    swietna torba

    OdpowiedzUsuń
  3. super.;) światna torebka.;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka jest rewelacyjna:D A taki post byłby fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzka z sh?!. Rewelacja, zdecydowanie można znaleźć tam cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo oryginalna koszula! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna bluzka, gratuluję zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł na ten bardziej osobisty post :-) a tak w ogóle to jakie masz plany na przyszłość ? Kurcze już zabieram Ci odpowiedź na jedno pytanie :p

    Btw mega bluzka, pewnie jak zawsze udało Ci się kupić ją za jakąś mikro sumę :p

    OdpowiedzUsuń
  9. o kurcze, nie wiedzialam ze addidas robi takie torebki! Świetna jest! :)
    http://independent-am-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. trampy poszły w ruch, wiosnaa idzie!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Bluzkę masz fantastyczna!!! Gratuluje takiego zakupu :)
    Życzę Ci kolejnych miesięcy i lat w blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie Ty masz piękne włosy! Zapuszczałaś 3 lata tak? Ale jaka była początkowa długość? :>

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo Ci pasuje w tak upiętej grzywce! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie mów, że to cudo, bluzkę, znalazłaś w SH ;O niemożliwe!!!

    -angelika (angielski) ;D <3

    OdpowiedzUsuń