♥ Archie's Girls ♥



Witam Was kochani mimo braku wiosny w kalendarzu zdecydowanie już ją czuć. Ostatnimi czasy M.A.C  wypuścił nową kolekcję  Archie's  Girls nawiązuje ona do komiksu. Każdy produkt posiada cudowną komiksową grafikę. Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzje dwóch produktów z owej serii. Pierwszy produkt to cudowna szminka Veronica, a kolor to DADDY'S LITTLE GIRL ( dokładnie widać go na zdjęciach ). Opakowanie szminki zdecydowanie działa na nasze zmysły, każdy szczegół jest dokładnie dopracowany. Uwielbiam zapach szminek firmy M.A.C mi  kojarzą się z wanilią czy też z kruchymi ciasteczkami w stylu " zapach z dzieciństwa ". Moje usta zdecydowanie polubiły ten produkt, konsystencja jest delikatna i nie wysusza ust oraz utrzymuje się bardzo długo. Gama kolorów też pozwala na dobranie czegoś dla siebie. Kolejny produkt to  lakier oczywiście różowy jak na moje upodobania przystało  kolor to COMIC CUTE. Odcień est obłędny, delikatny pastelowo mleczny kolor skradł moje serce. Oczywiście bardzo szybko schnie co w moim przypadku jest największym plusem. Malowanie paznokci w moim wydaniu  najczęściej wygląda tak : O ja Cie za pięć minut autobus ...Nie no zdążę jeszcze pomalować paznokcie ... No i  mam nadzieję, że jak będę biegła to szybko wyschną. No i tak też jest w przypadku tego lakieru schnie szybciutko i do tego długo się utrzymuje.. Czyli znowu lawina różu z mojej strony. To by było na tyle więc, zapraszam do oglądania zdjęć kochani. ♥♥♥











Share:

14 komentarze

  1. świetny post. No czuć wiosnę !

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kolor ma ta szminka!;D

    OdpowiedzUsuń
  3. urocze szmineczki! takie opakowanie to tylko prowokuje do kupna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. faktycznie fajna ta grafika

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor pomadki i lakieru *.*

    zapraszam na nową notatkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam dziś podobną szminkę tyle, że z rimmela :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W najbliższych dniach mam zamiar wybrać sie do MACa i zakupić kilka produktów z tej serii :) przede wszystkim lakier do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie Ty masz piękne usta. Chciałabym mieć takie pełne :DD

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kolory szminek i urocze opakowanie!. Z miłą chęcią kupiłabym jedną :D

    OdpowiedzUsuń