♥♥♥

Tej wiosny będzie kolorowo i słodko. Ostatnio schudłam nie wiem jakim cudem, ale wchodzę w spodnie z gimnazjum. Tak tak to własnie te z dzisiejszej stylizacji, troszkę zdrowszy trym życia dobrze mi robi. Już niedługo przedstawię wam fajne gumy które pomogły mi  w ustabilizowaniu się co do godziny i ilości posiłków. Nigdy się nie odchudzałam, ale za to zawsze staram się o  wprowadzanie do mojego życia troszkę ruchu i zdrowego jedzenia. Najważniejsze są dla mnie moje postanowienia np już od stycznia nie jem czipsów  i jakoś mnie do tego nie ciągnie. Mam nadzieję że czekoladę tez uda mi się powoli odstawić. Może wy macie jakis sposób na utrzymanie wagi bez męczarni , diet i takich tam ? Tymczasem zapraszam do mojej dzisiejszej stylizacji ♥Kochani jeśli moglibyście dać pod tym filmikiem łapkę w górę było by bosko TU TU TU TU 










Koszula i trampki /Bazar Sponie /SH  Torebka /TU 

Share:

40 komentarze

  1. śliczne zdjęcia!
    obserwuje :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiosenne zestawienie, ja również nie mogłem wytrzymać :) Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnie bardzo mi się podobają, ciesz się, że możesz w nich chodzić :D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie różowo szaro:)
    Jakie ciekawe paznokcie masz:)
    Niestety nie wymyślono jeszcze jakiegoś cudownego sposobu na schudnięcie;p trzeba jeść rozsądnie i ruszać się:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ŁAPKĘ JUŻ PODNIOSŁAM, A SPODNIE SUPER

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę schudnięcia, a co do stylizacji - bardzo uroczo i kobieco wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne spodnie. Gratuluję wbicia się w gimnazjalne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie kolorki :) Ja jem 5 posiłków dziennie zawsze o tej samej porze i poszło mi 5 kg

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale słodko wyglądasz w tym różu i z tą kokardką ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja:) Bardzo mi się podobają legginsy i bluzka! Obserwuję i zapraszam: http://przestrzenni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna różoooowa! <3 Przez ADORATORA na pewno schudłaś!:D :**

    OdpowiedzUsuń
  12. czy ja dobrze widzę, że u ciebie jakoś tak ubogo ze śniegiem ? Ach super i nas jeszcze pełno tego cholerstwa leży :)

    Ja niestety zawsze miałam problem z wagą od kiedy pamiętam..., ale cóż staram się po prostu ćwiczyć. A z chipsów np jakoś sama wyrosłam i mi nie smakują. Za ro czekoladzie nie jestem się w stanie oprzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A no i zapomniałam ! Jak zwykle piękna :* śłicznie połączone kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jeeejaa! Ale słodka torebka :*

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny ten róż! To zdrowe jedzenie nie zawsze wychodzi tak na zdrowie :) trzeba trzymać się rozsądku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądasz. Bransoletka mnie urzekła. C:
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ooo jaka fajna stylizacja, taka dziewczęca ! <3
    ładne spodnie *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. Oddaj spodnie! Są śliczne! <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam takie zestawienia! Kolorystyka jest mega ♥ i buciki takie słodziutkie ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluje tych kg w dół :) obojętnie ile-zawsze cieszy :)
    Uwielbiam takie kolory, nie moge sie doczekać kiedy bez problemu będę mogła w nich chodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie wyglądasz, różowy to według mnie kolor tegorocznej wiosny, na którą czekam ;) łapka dla filmiku oddana, życzę powodzenia :)

    ANECIA WAS HERE- more than passion ♥

    blog | facebook | twitter

    OdpowiedzUsuń
  22. fajna stylizacja, wszystko idealnie do siebie pasuje :)
    torebka jest cudowna!

    pozdrawiam ciepło ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podobają mi się wzorzyste spodnie/leginsy z gładką bluzką, muszę takie kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. mogłabyś powiedzieć gdzie były te wyniki konkursu z merg.pl ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nataszkowiec Babik
      20 marca
      Własnie otrzymałam e-mail od firmy MERG oto treść :
      "Witam serdecznie,

      Nagrody już wysłane. "
      Wygrały 2 panie IWONA I JOANNA ♥ Pozdrawiam i gratuluje proszę sprawdzić e-mail :)

      Usuń
  25. aaaa widziałam dzisiaj u Ciebie tą torebusie :) słodka jest!

    OdpowiedzUsuń
  26. piękne kolorki :)!

    OdpowiedzUsuń
  27. boska torebka !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  28. pudrowy róż coś pięknego *_*

    OdpowiedzUsuń
  29. Prześwietnie wyglądasz! A za torebkę pocięłabym.. ^^ :)

    OdpowiedzUsuń