NOWOŚCI SEMILAC 116, 123, 128 ♥

Mam dla Was super post. Przychodzę do Was z nowościami od Semilaca. Jak widzicie dotarły do mnie nowiutkie kolorki Semilac 123 Szeherezada - 7 ml  Semilac 128 Pink Marshmallow - 7 ml  Semilac 116 Blueberry Kiss - 7 ml . Pewnie jesteście ciekawe jak krycie, konsystencja itp. ♥ Dlatego też zapraszam ♥





  1. Semilac 123 Szeherezada - 7 ml  to piękny odcień z delikatną nutką wina. Będzie świetnie wyglądał z szarościami czy też maliną. Cudownie komponuje się z 116 ten fiolet jest obłędny♥ Bardzo fajnie rozprowadza się po płytce. Lakier świetnie kryje, wystarczają dwie warstwy by uzyskać krycie i intensywny kolor.
  2.  Semilac 128 Pink Marshmallow - 7 ml Mój faworyt ponieważ jest podobny do 032  biscuit. 128 jest bardziej różowa, ale wiem jak wielkie grono fanów ma 032. Dlatego myślę, że ta nowość skradnie Wasze serca. Uwielbiam ten odcień ponieważ będzie świetnie wyglądała ze złotem, różowym złotem i innymi różowymi odcieniami. Idealne krycie osiągnęłam przy 3 warstwie, ponieważ nakładałam cieniutkie.
  3. Semilac 116 Blueberry Kiss - 7 ml  To mocny jagodowy soczysty buziak. Jestem pod ogromnym wrażeniem tego koloru. Zdjęcia nie oddają głębi i blasku tego koloru. To intensywny odcień o milionach drobinek. Wygląda bajecznie !!! Kolor jest intensywny, ale nakładałam go cieniutkimi warstwami by nie utworzyło się nigdzie miejsce kumulacji drobinek. Na zdjęciu widać efekt po trzech cienkich warstwach.
 Wiem wiem tu chodzi o zdjęcia ♥
Sama zawsze ich szukam więc ♥
Zapraszam ♥ 






Wybaczcie jakość i wykonanie, ale mam kontuzję nadgarsta. Co nie mogło mnie powstrzymać by Wam pokazać nowości .






 Kolorki znajdziecie tu :





Tą super paczkę spakowała dla mnie Pani Karolina ♥
Dziękuję  za słodkiego mikołaja z jeszcze słodszym wnętrzem ♥

Share:

18 komentarze

  1. te nowe kolorki są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie doszedł do mnie zestaw startowy, a już numerek 116 mam na liście kolejnych zakupów :D śliczny jest <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolorki! Uwielbiam Semilac☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiałam się nad kupnem zestawu startowego ale cena trochę powala; / a ze kiedyś robiłam paznokcie żelowe to lampę bloki, pilniki i wiele ozdób posiadam stwierdziłam ze zainwestuje w lakiery bazy primery osobno masz może link gdzie trochę taniej będzie niż w sklepie semilac?

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kolorki mmmmm :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne połączenie! Jestem zachwycona ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Zauroczona numerem 128😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Musisz lepiej zabezpieczać wolny brzeg paznokcia. Po zdjęciu widzę, że trochę jest to niedokładnie zrobione. Ale za to kolory- GENIALNE <3 !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest nie dokładnie zrobiony :)
      Ja tego nie robię, a moje hybrydy i tak wytrzymują nawet 4 tygodnie.
      Gorzej było gdy to robiłam, bo kto by się oparł wydłubywaniu hybrydy z pod paznokci jak ubrudzi ręce.

      Usuń
  10. posiadam 128 kolorek faktycznie piękny natomiast krycie to istna masakra jak dla mnie. .

    OdpowiedzUsuń
  11. A mialyscie kolor 146? Też jest piekny ale bez drobinek

    OdpowiedzUsuń