CC 10 w 1 Multifunkcyjny krem ♥

Przychodzę do Was z niezwykłym produktem. Dokładnie jest to 175 ml świecącego słońca w tubie. Niemożliwe? a jednak. Odkryłam ten produkt niedawno, bo  troszeczkę zaczyna brakować mi słońca. Nie jestem fanką lata i upałów, ale raz na czas dawka brązu  jest mi potrzebna. Dlatego też zapraszam Was na ten słoneczny artykuł.








Opakowanie :

Krem ukryty jest w bardzo ładnej tubie z elegancką złotą zakrętką. Z przodu jak i z tyłu znajdziemy podstawowe informacje o produkcie. Opakowanie jest poręczne, bardzo dobrze dozuje produkt. Ja ustawiam tubę pionowa nad miejscem aplikacji. Po delikatnym naciśnięciu z tuby wydostaje się krem o konsystencji bardzo gęstego podkładu. Z opakowania jestem bardzo zadowolona.

Składniki aktywne :

 Kwas Hialuronowy, Koenzym Q10, Masło kakakowe, Witamina E.
Te składniki zapewnią naszej skórze nawilżenie. Krem będzie miał też działanie przeciw rodnikowe. Krem zawiera również filtr UV ♥

Jak ma działać ? + moje zdanie.

 
1. Maskuje niedoskonałości: „pajączki”, przebarwienia, siniaki, blizny . Z moimi niedoskonałościami radzi sobie doskonale. Można powiedzieć, że działa jak podkład maskuje delikatne przebarwienia czy też zaczerwienione punkty po depilacji. 
2. Neutralizuje zaczerwienienia. Pigmentacja jest dość mocna dlatego też zmniejsza widoczność zaczerwienień.
3. Tonuje i ujednolica koloryt skóry. Jest to 100% prawda.  Krem ma działanie maskujące. Po nałożeniu nasze nogi wyglądają jak w rajstopach. Kolor nasze skóry jest bardziej jednolity.
4. Dodaje satynowego blasku. W kremie widoczne są miliardy drobinek które nadają skórze satynowego blasku. W połączeniu z nawilżającymi składnikami.
5. Rozświetla i energizuje skórę. Zdecydowanie tak ! Efekt jest niesamowity. Drobinki są niemal że nie widoczne dopiero światło czyni z nimi cuda.
6. Intensywnie nawilża przez 24 h. Nie mogę się nie zgodzić. Krem na prawdę mocno nawilża naszą skórę. Moim zdaniem to efekt niesamowitych składników aktywnych.
7. Idealnie wygładza i ujędrnia ciało. Skóra po użyciu tego produktu jest jedwabiście gładka.
8. Poprawia kondycję skóry. Zdecydowanie potwierdzam, ponieważ moją skórę świetnie nawilża ten produkt.
9. Nadaje ciału piękny, zdrowy wygląd. Chyba każdy się ze mną zgodzi, że opalona skóra wygląda nieco lepiej. Nie mówię tu o odcieniach brązu. Jak dla mnie delikatna oliwka to już powód do dumy.
10. Zawiera naturalny filtr UV. To zdecydowany plus tego produktu. Dzięki niemu możemy pięknie wyglądać i chronić naszą skórę przed promieniowaniem słonecznym.







Kilka zdań ode mnie :)


Bardzo polubiłam konsystencję tego produktu. Świetnie się wchłania nie pozostawiając na skórze lepkiego filmu. Moim zdanie krem nie brudzi ubrań dobrze nałożony i wmasowany. Jedna cienka warstwa pozwala na pokrycie niedoskonałości. Gdy pierwszy raz wycisnęłam krem wyglądem przypominał podkład, co mnie troszkę wprowadziło w błąd. Ponieważ krycie kremu jest delikatne i nie pozostawia sztucznego efektu. Największym walorem są drobinki które kocham ♥ Identyczne są w kremie do twarzy CC face perfector.  Latem codziennie gościł na mojej twarzy. Wracając do kremu ma cudowny delikatny zapach. Ja osobiście bardzo lubię całą linię CC BIELENDY  


 Więcej o tej linii przeczytacie Bielenda/
Aktualnie krem kosztuje około 17 zł ♥
Moim zdaniem to super cena jak za taki fajny produkt.

Share:

11 komentarze

  1. Mam ten krem i zdecydowanie jest również moim ulubieńcem ;)
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA Fashion ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie się nad nim zastanawiałam ;)
    Świetny wpis, czekamy na nowy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega mi się podoba ten krem

    OdpowiedzUsuń
  4. Namówiłaś mnie na ten krem:)
    Jak spotkam go w sklepie to kupię bo szukam jakiegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam wszelkie kremy BB i CC :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A czym się różni krem bb od cc? Tak na babskie rozum? ;)

    OdpowiedzUsuń