Prezenty od sponsorów

W ostatni weekend zorganizowałam świetny piknik na którym pojawiły się blogerki z mojej okolicy.  Ja  moja Siostra Klaudia kadikbabik.pl , Aleksandra  aleksandra-grebska.blogspot.com/ , Kamila panna-p.blogspot.com/ oraz Justyna senkrada.blogspot.com/. Chciałybyśmy podziękować sponsorom za fantastyczne upominki ♥


Sklep Jelly Belly   podarował nam fantastyczna grę UNO z fasolkami Jelly Belly. Gra wypełni wolny wakacyjne chwile takie jak nasz piknik ♥  




Organizację spotkania ułatwił mi portfel wykonany ręcznie ze strony na facebook >Filc i koral-rękodzieło torebkowe<  To jedyne ORGINALNE filcowe portfele ♥


Cudownym upominkiem okazały się również czekoladki od chocolissimo.pl/




Kosmetyczne niespodzianki od paese.pl


W paczuszkach nie zabrakło mojej ukochanej firmy która wypełnia moją łazienkę greenpharmacy.pl/pl/



Bardzo dziękujemy firmie coloris.biz za fantastyczne kosmetyki ♥




Carmex zadba o nasze piękne usta ♥ carmexpolska.pl



Clarena zadba o nasze piękne buźki www.clarena.pl/pl/



Piękne paznokcie z allepaznikcie .allepaznokcie.pl



Eko torby od All bag 



Oraz super paczuchy od sklepu EWA & JA . Biżuteria, dodatki, lakiery, super akcesoria do pielęgnacji paznokci.




Ekskluzywne odzywki do rzęs od Bodetko lash   



Bransoletki od Buziak Style 



Super zwijacz do słuchawek i bransoletki od wgroszki.pl










Dziękujemy ♥

Share:

31 komentarze

  1. Super super suuuuper!! :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prezenty!
    Ja jestem z Inowrocławia, jakby ktos chcial zorganizowac jakies spotkanie w okolicy prosze o kontakt meilowy, podany na blogu. :)

    www.natalia-moj-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem z Warszawy :) Chciałabym być na takim spotkaniu. :)

    http://juliabloger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne prezenty, ten jedwab od GP szalenie lubię, używam od dawna. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne podarunki :D ! Ja jestem ze śląska i nigdy nie byłam na żadnym spotkaniu blogerów :\

    martiniqe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. UNO <3 tak jak moja grupa :dd

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo pozytywne prezenty!

    Tymczasem życzę Tobie oraz wszystkim Twoim czytelnikom udanych, słonecznych i niezapomnianych wakacji.

    Zapraszam do mnie na post z okazji 1 rocznicy bloga. Co powiesz na wzajemną obserwację?

    PS. Mogłabyś dać like? byłabym niezmiernie wdzięczna :(
    https://www.facebook.com/pages/ANNFFASHION/1397734147115883?ref=hl&ref_type=bookmark

    OdpowiedzUsuń
  8. Te beans to totalna rewelacja :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać że wkładasz bardzo dużo serca w ten blog :) http://asia-asiaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wohooooł ile dobroci <3 ale w UNO bym pograla!

    OdpowiedzUsuń
  11. jejku, piękne upominki, zazdroszczę *.*
    należy ci się ;))
    świetny blog :3
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystko wspaniałe <3 ale ta gra UNO megaa!! :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Sporo tego! U Kadik na zdjęciach widać, że się dobrze bawiłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Spotkanie na pewno było udane. Prezenty rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę :) świetne prezenty! Wróciłam po rocznej przerwie. Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. te czekoladki - mniam! :>

    Masz świetnego bloga :) Podobają mi się notki, zdjęcia. Przejrzałam i jestem oczarowana - gratulacje. Wiem jak dużo wysiłku kosztuje stworzenie ciekawego bloga, który ma zachęcić czytelnika.

    Trzymaj się i odwiedź mnie!
    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale świetne upominki :) Na czym polega ta gra Jelly Belly? Bo nigdy o czymś takim nie słyszałam a ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Naprawdę fantastyczne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, sporo tych niespodzianek!

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczne rzeczy. Każdą z osobna bym wypróbowała.. Jeżeli chodzi o produkty kosmetyczne, jak i do kąpieli. Jak spojrzałam na zdjęcie z czekoladami to OH pyszotka! Ja dopiero blogguję od 7 miesięcy i mam nadzieję, że mnie kiedyś tak wynagrodzą :) Zapraszam na nowy pościk :)
    Wakacje= Wakacyjne plany :)
    http://pastelowe-niebox.blogspot.com/2014/07/wakacje.html

    OdpowiedzUsuń
  21. dostałam oczopląsu. Dużo wiele ciekawych praktycznych i wspaniałych rzeczy. I mimo że to zła cecha - po cichu zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Tyle cudeniek! Gra od Jelly Belly jest genialna!:D

    OdpowiedzUsuń
  23. NONO jest za co dziekować :) super :)
    Pozdrawiam
    www.kayenn.pl

    OdpowiedzUsuń