JOKO ♥



 Witajcie mam dla Was  moją niespodziankę. Jakiś czas temu zgłosiłam się jako kandydatka do testowania dla firmy JOKO. Jako kosmetyczka/ wizażystka bardzo sobie cenię firmę JOKO więc to testowanie było dla mnie wielką przyjemnością. Zaczynając od początku, pomadka jest w bardzo kobiecym czarnym i smukłym opakowaniu. Na dole jest umieszczony pojemniczek z próbką koloru jest  on wyciągany jak i przezroczysty. Pomadka od pierwszego użycia jest ważna 9 miesięcy. JOKO  lipstic LONG LASTING to pomadka o fantastycznej kremowej konsystencji. Pomadka nie wysusza a nawet powiedziałabym, że nawilża nasze usta. Jeśli nasze usta są przesuszone i z każdej strony odstają nam skórki pokusiłabym się by spróbować nałożyć wtedy właśnie tą pomadkę. Ma w swoim składzie masełko shea dobre na wszystko ♥ Teraz moja opinia po użyciu. Jeśli już coś testuję to długi czas, pomadkę używałam systematycznie. Moim zdaniem najważniejsze jest to że pomadka świetnie nawilża, jednolite pokrycie ust utrzymuje się bardzo długo. Ja zawsze nakładałam 2-3 warstwy które utrzymywały się bardzo długo nawet kilka godzin. Bardzo ją polubiłam zdecydowanie za neutralny kolor który wybrałam  ♥ Jeśli w drogeriach zobaczycie szafę JOKO zachęcam do zapoznania się z tym produktem. Może stanie się tez Waszym hitem. Polecam nie tylko jako zwykła Natalka, ale i jako kosmetyczka. Produkt warty uwagi w bardzo fajnej cenie bo około 20 zł ♥ TU  możecie o niej przeczytać coś jeszcze :) 












Share:

10 komentarze