Piknik blogerek

Witajcie kochani dzisiaj chciałabym Wam przedstawić fotorelację z Naszego pikniku. 





Na samym początku przedstawię Wam dziewczyny 
 Ja i Justynka z bloga  Senkrada 


Torba z kociakiem /TU  Okulary /TU 





Czekoladki / TU



Kamila z bloga  panna-p.blogspot.com/


Oraz moja siostra kadikbabik.pl/







Świetnie spędziłyśmy letnie popołudnie nad miejscowym zalewem ♥
Kadik upiekła pyszne ciasteczka szpinakowe ♥ Justynka upiekła dla nas zdrowe babeczki z jagodami, ja upiekłam czekoladowe muffinki. Uwielbiam spotykać się z tymi dziewczynami . Każda z Nas zawsze stara się przygotować coś wyjątkowego na każde spotkanie. 
Na pikniku graliśmy w jedną  z moich ulubionych gier UNO.
Limitowana edycja z fasolkami ♥


Uno / TUTAJ 


W organizacji bardzo pomógł mi portfel który pomieści masę karteczek.
Jestem zwolenniczką  rękodzieła wiec zapraszam Was  : TU

Sponsorom jeszcze raz dziękujemy ♥


Share:

7 komentarze