Chocolissimo

Witajcie, dzisiaj mam dla Was bardzo słodki temat. Czekoladki z czym mi się kojarzą ? Z moim ukocham Panem Dawidem ♥ Jeśli giną moje słodycze jest tylko jeden sprawca ♥ Dzisiaj chciałabym zaprosić Was do krainy czarów czekoladowych, a dokładniej to internetowy sklep z czekoladkami ♥Chocolissimo♥



Jak wiecie ostatnio w moje ręce wpadły trzy pudełeczka z czekoladowym charakterem. Pierwsze pudełeczko było wypełnione pralinkami w 8 fenomenalnych smakach. Każda pralinka miała w  sobie coś magicznego, na poprawę humoru idealne. Jeśli chcecie komuś zrobić niespodziankę  C-shirt XS  to idealna kompozycja czekoladek. Kolejne pudełeczko było wypełnione miłością a dokładniej jej symbolami. Czekoladowe serduszka w trzech czekoladowych odsłonach to idealny dodatek do kawy. Ostanie pudełeczko było wypełnione wielkim czekoladowym serduchem  które nadal ozdabia moją paterę  ♥






Share:

9 komentarze