Jutro będzie futro !

Jutro będzie futro ?  a nawet dzisiaj. Lato to chyba nie pora na tego typu ubranka, ale ja jestem Natalka. No więc zamówiłam sobie białe futro co by się dowartościować. No więc tak kupiłam do TU bo w sumie to ja lubię takie dziwne ubranka. Wybuliłam za mojego futrzaka 106 $  w sumie równowartość mojego czynszu za mieszkanie... No jest piękne, a nawet i najpiękniejsze całą jesień będę misiem ♥ Może nawet na cieplejsze dni zimowe ? o ile nie wkomponuję się w śnieg. O matko  mam do WAS PYTANIE ♥ Jakie obiektywy do Canona polecacie ? Bo nie jestem już zadowolona z jakości zdjęć jakie robi 50 mm :(  jest dobrze, ale chciała bym przejść na wyższy poziom. Canon d mark II też w sumie mi się marzy ♥ ten można już znaleźć o wiele taniej niż III  ♥ Kusi mnie ta funkcja nagrywania filmów w lustrzanej jakości ♥ Znając mnie będę kombinować bez końca więc jeśli macie jakiś fajny obiektyw to napiszcie jaki, albo co lepsze Marek II lub III jest Wasz to też podzielcie się opinią ♥ KOCHAM WAS za aktywność na facebook ♥ przywróciliście moją wiarę w wartościowe teksty na face ♥ DZIĘKUJĘ KOCHANI ♥









Share:

15 komentarze

  1. Jaki futrzak! ^_^

    libellule21.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. futerko jest urocze :) na zimę będzie jak znalazł - zakup piękny i na pewno posłuży Ci przez więcej, niż jeden sezon :)

    nie pomogę Ci z obiektywami, bo mój facet jest nikonowcem i tylko na tych się jako tako znam :(

    ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne futerko! :) Do twarzy Ci w nim! Zwłaszcza drugie zdjęcie, jest najlepsze ♥
    Co do obiektywów - niestety, nie znam się (nie mam nawet lustrzanki, taki pech ;p) i nie mogę pomóc

    OdpowiedzUsuń
  4. W te upały to można by się w nim ugotować, ale jesienią to słodki misiu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia :)

    http://oligatorekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż mi się gorąco zrobiło na Twój widok, misiu polarny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna dziewczyna w przepięknym futrze!<3 normalnie bomba!

    OdpowiedzUsuń
  8. ha ha no to nas zaskoczyłaś!:D

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo mi się podoba, elegancja i do tego taki klasyczny make-up. Mam nadzieję, że się nie obrazisz, ale fajnie mi się kojarzy bo mam taką poduszkę.. musi być milusi

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej super blog zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaskakujesz, futro o tej porze roku, no nie może być :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne futerko, będzie jak znalazł na zimę :D

    OdpowiedzUsuń