BABECZKI z poziomkami

Witajcie kochani dzisiaj lekki post o wypiekaniu babeczek. Jednym z plusów mieszkania w lesie są letnie owoce. Ja otrzymałam ostatnio bukiet poziomek ? No nie wiem czy da się to piękniej ująć w słowa. Uwielbiam takie niespodzianki ♥ Ostatnio dużo myślę nad nowym aparatem, ewentualnie obiektywem Canon 24-105 ♥  Znowu przyszło lato, a ja czaruję z Canon 50 mm w kuchni. Uwielbiam te szumy ♥ Macie próbkę kilku zdjęć oraz przepis na babeczki . Suche produkty : 300 g mąki, 1,5 łyżeczki proszku do pieczenia, 120 g cukru, szczypta soli, 2-3 łyżki cukru waniliowego. Mokre produkty : 2 jajka, 200 ml jogurtu naturalnego, 100 ml oleju,  pół szklanki mleka. To podstawowy przepis na babeczki bez smaku. Jeśli chcecie babeczki czekoladowe dosypcie 3 łyżki kakao i pół szklanki czekoladowych groszków do suchych składników, ewentualnie kokos lub po prostu to co najbardziej lubicie dodawać do babeczek i jest w miarę suche.  Produkty typu roztopiona czekolada, aromaty do mokrych. Ja do moich babeczek dodałam poziomki i jagody. Babeczki piekłam około 20 minut w 160 stopniach. 











Share:

14 komentarze

  1. Koniec tych przepysznych postów, błagam! Robisz taaakiego smaka, mmm :)

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaaaaaaaaaaa smaka robisz!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ile pysznego owocowego nadzienia w środku, mmmmmniam, moje smaki :) podeślij mi jedną!

    OdpowiedzUsuń
  4. super zdjęcia i pyyyyysznie wyglądające babeczki :) Nataszko, widać, że kucharzenie nie jest Ci obce :) pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. takie z krzaka są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju, poziomek nie jadłam chyba z dwa lata, czas do nich wrócić póki jest jeszcze sezon. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ojacie! Wyglądają obłędnie!

    http://libellule21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają przepysznie! I bardzo dziękuję za przepis na bezsmakowe babeczki.. dzięki niemu można stworzyć co się tylko duszy zapragnie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Mniam! Ja robiłam w sobotę z ananasem! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mniam kusisz! Musze wypróbować przepis :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam babeczki, te Twoje wyglądają pysznie! :D

    OdpowiedzUsuń