O mały włos !

Włoso maniaczki ją uwielbiają. Zaraziłam nimi już chyba każdą moją koleżankę. Oczywiście mowa o TT.  Nasz pierwszy Tangle Teezer ma już kilka lat za sobą, ale ma się całkiem nieźle. Ja jestem typem kolekcjonera TT. Przez moje ręce przewinęło się już 6. Co tak bardzo polubiłam w tych szczotkach ? Tego dowiecie się w dalszej części posta.






Moim zdaniem najbardziej niszczymy włosy podczas rozczesywania i szarpania splątanych włosów. Oczywiście stylizacja nie rozczesanych włosów też się do tego przyczynia. Krzywe i splątane włosy wprowadzane do prostownicy nie mają szans. Prostując je w taki sposób przyczyniamy się tylko do połamania i zniszczenia włosów. Dlatego też Tangle Teezer to mój mały pomocnik w pielęgnacji włosów. Tak tak moim zdaniem  prawidłowe szczotkowanie, prostowanie i suszenie to podstawa do uzyskania zdrowego wyglądu włosów. Ja raczej rzadko używam wyszukanych kosmetyków do pielęgnacji włosów. Przyznam szczerzę, że do tej pory nie przywiązywałam do tego zbyt wiele uwagi. Ponieważ moje włosy dzięki TT są w świetnej formie.
Jak na razie miałam do czynienia tylko z dwoma rodzajami TT.
Tangle Teezer The Original szczotka do włosów - Jest mała i świetnie leży w dłoni. Niesamowicie ją polubiłam. Moja pierwsza miała kolor różowo niebieski. Jeśli śledzicie Tangle Teezerowe nowinki, to pewnie wiedzie o nowości z tamtych wakacji. Niestety dostępność tych limitowanych kolorów jest bardzo ograniczona. Jakieś 3 miesiące temu dorwałam ją na iperfumy.pl. Kolor to Candy Floss jest cudowna igły są matowe w kolorze cukierkowego różu, a góra perłowo różowa. CUDOO ! 
 Tangle Teezer Salon Elite szczotka do włosów Ten model jest troszkę wiekszy od The Original. Moim zdaniem ma odrobinę delikatniejsze igiełki. Również świetnie sobie radzi z rozczesywaniem. Już o tym pisałam, ale z moimi włosami mało co sobie radzi. Tangle Teezer to moje wybawienie ♥
   




Ja nie wyobrażam sobie już pielęgnacji moich włosów bez tych szczotek. Po pierwsze mają wiele wariantów koloru i kształtu. Wersje dla mężczyzn, dzieci też bardzo mnie przekonują. Tangle Teezer to firma która o Nas dba ♥ ciągle pojawiają się nowości i udoskonalenia. Dlatego też zdecydowanie Wam je POLECAM ♥

Share:

0 komentarze