RESIBO Krem ultranawilżający

Przez długi cza szukałam kremu która nawilży, ale nie przetłuści  mojej tłustej cery. Zimą moja skóra ma tendencję do łuszczenia się w strefie T. Mojej cery nie da się określić jednym mianem, dlatego też wymaga wielofunkcyjnej pielęgnacji. Dlaczego piszę o ultranawilżającym kremie osoba z tłustą cerą ? Za chwilkę się przekonacie, zapraszam na super artykuł.





 "Lekki jak baza, idealny pod makijaż. Niewidzialna siateczka minerałów zabezpiecza i chroni skórę przed słońcem (SPF 10). Nie pozostawia smug. Nawilżająca kompozycja daje to, co najlepsze przez cały dzień. ,,







O produkcie  
 
Naturalny pokarm dla skóry. Zawiera aż 14 składników nawilżających, m.in. olej arganowy, Aquaxtrem tm, czyli wyciąg z korzenia rabarbaru, Cristalhyal – specjalnej budowy kwas hialuronowy czy Omega Plus – mieszaninę olejów zimnotłoczonych. To prawdziwa bomba witaminowo-odżywcza. Do kremu dodaliśmy również filtr mineralny SPF 10, który jest wspierany dodatkowo przez galactoarabinan, czyli wyciąg z drzewa modrzewiowego – zwiększa on ochronę przeciwsłoneczną oraz zapobiega przeznaskórkowej utracie wody. Filtr ma optymalną wysokość do codziennego stosowania. Krem jest lekki, świetny pod makijaż, nie bieli. Doskonały również dla osób, które borykają się z niedoskonałościami – zawarty w nim olejek manuka działa antybakteryjnie i przeciwzapalnie.
Naturalny krem nawilżający - Kosmetyki organiczne - naturalne zdrowe kosmetyki.

 Dla kogo ?

 Dla każdego typu cery, również dla skóry z niedoskonałościami. Dla osób, które szukają wielofunkcyjnego, ale naturalnego produktu na dzień.

Pro składniki 

Olej arganowy, Olej migdałowy, Aquaxtrem ™ – wyciąg z korzenia rabarbaru, Cristalhyal ® – kwas hialuronowy, Omega Plus, Filtr mineralny
Sposób użycia ?
 
Nałóż krem na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu. Delikatnie rozprowadź równomierną, cienką warstwę. Stosuj na dzień.


♥ Teraz moje zdanie ♥

Opakowanie.

Otrzymujemy krem w pięknym  kartonowym pudełeczku. Sam krem znajduje się w plastikowym opakowaniu z pompką. No i chwała im za to, bo jest to najbardziej higieniczne rozwiązanie.  Korzystanie jest bardzo wygodne i przyjemne.

Konsystencja.

Krem jest gęsty porównywalnie do śmietany 18 %.  Bardzo dobrze się rozprowadza po skórze, a jeszcze lepiej wchłania. Bardzo lubię  gdy kremik się całkowicie wchłania. Ten właśnie taki jest, dlatego też konsystencja bardzo mi odpowiada.


Działanie.

Krem wybrałam by nawilżyć i złagodzić moją skórę. Takie działanie na skórę tłustą i trądzikową będzie zbawienne w okresie zimowym. Przez pierwszy tydzień nie zauważyłam zbyt dużych zmian na mojej skórze. Natomiast już w drugim tygodniu moja skóra zaczęła się zmieniać oczywiście pozytywnie. Na mojej skórze ciągle występują stany zapalne. Codzienne używanie kremu widocznie złagodziło zaognione miejsca. Zauważyłam też poprawę w regeneracji naskórka. Uszkodzenia naskórka regenerowały się o wiele szybciej niż zwykle. Moja skóra powoli pozbywała się martwego naskórka. Po około dwóch tygodniach pożegnałam wieczne łuszczący się naskórek na czole. Wraz z kremem używałam dwa razy w tygodniu peelingów. Jest to bardzo ważne, jeśli chcecie by składniki aktywne przedostały się w głąb skóry. By tak się stało musicie udrożnić im drogę przez skórę. Na mojej skórze nie pojawiają się już tak często  stany zapalne i ropne wypryski . Co jest oznaką głębokiego nawilżania. Ogólnie rzecz biorąc moja skóra wygląda lepiej do tego jest o wiele gładsza i delikatniejsza. 

Po dwóch miesiącach codziennego stosowania :
  • Moja skóra zrobiła się gładsza .
  • Zmniejszyło się występowanie stanów zapalnych.
  •  Moja skóra wygląda na zdrowszą.
  • Skóra jest lepiej napięta.
  • Z czoła zniknęły suche skórki.


Czy sprawdza się jako BAZA ?


Ja zawsze tłumaczę to tak. Wyobraźcie sobie, że wasze pory to słoiczki transportujące. Wolicie je napełnić sztucznym podkładem czy bogatym w składniki aktywne kremem ? Myślę że każdy wybierze tą drugą opcję. Nie polecam też silikonowych baz i tego typu rzeczy do codziennego stosowania. Oczywiście , że krem ultranawilżający nadaje się na bazę. To bomba dobroczynnych składników która będzie chroniła naszą skórę przez cały dzień. Jeśli zapchamy pory kremem utrudnimy zanieczyszczeniom drogę do naszego wnętrza. Mój makijaż trzymał się bardzo dobrze na tym kremie. 


Dla kogo tak na prawdę jest ten krem ?

Jako kosmetolog polecam go każdej z Was ♥ Mogę go polecić nawet dla naszych panów. Jest naturalny  i bogaty w składniki aktywne. Będzie dobrym wyborem dla każdej cery.
( oczywiście oprócz cer z chorobami. Wtedy warto skonsultować się z lekarzem i go wypróbować )

Co to za magiczne składniki ?


Aquaxtrem ™ – wyciąg z korzenia rabarbaru
Aktywuje naturalne mechanizmy nawilżenia skóry. Dzięki jego działaniu uregulowane zostaje złuszczanie skóry, mechanizmy i elementy bariery naskórkowej są wzmocnione, a skóra odzyskuje swe nawilżenie oraz gładki, promienny, młody i pełen witalności wygląd.

Cristalhyal ® – kwas hialuronowy
Kwas hialuronowy jest substancją naturalnie występującą u człowieka. Nazywany jest „molekularną gąbką” dzięki swoim właściwościom zatrzymującym wodę, co powoduje, że jest jednym z najbardziej efektywnych substancji nawilżających.
Olej arganowy
Olej o intensywnych właściwościach antyoksydacyjnych, przeciwzapalnych, łagodzących. Sprzyja gojeniu, wspomaga regenerację bariery hydrolipidowej, w tym cennych ceramidów stanowiących cement komórkowy. Dzięki temu wykazuje skuteczne działanie przeciwstarzeniowe, wpływając na odpowiednie nawodnienie, elastyczność, odżywienie i odnowę komórkową.
Olej migdałowy
nawilża, odżywia, wygładza, łagodzi podrażnienia, przeciwdziała starzeniu, nadaje się do każdej cery, nawet dla niemowląt.
Omega Plus
Mieszanina zimnotłoczonych olejów, które są bogactwem substancji odżywczych, m.in. kwasów Omega 3 i 6 – olej słonecznikowy, kukurydziany, sezamowy, macadamia, oliwa z oliwek
Więcej informacji znajdziecie na stronie :
Kram znajdziecie TUTAJ 
 



Tags:

Share:

6 komentarze

  1. Coś dla mojej niesfornej cery:)
    Bardzo ładne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super mają opakowania :) mam dwa produkty tej firmy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się naprawdę ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie stosowałam, więc wszystko przede mną ;)
    Wszystkiego Dobrego na Nowy Rok ❤️

    OdpowiedzUsuń