TOP 4 paletek w 2015 REVOLUTION

W 2015 roku odkryłam super firmę  Makeup Revolution. Oczywiście dziewczyny już pisały o tych kosmetykach, ale wiecie jak to bywa. W końcu przekonałam się na własnej skórze, że są to świetne kosmetyki w bardzo niskich cenach. Wszystkie te kosmetyki znajdziecie na iperfumy w zakładce >MAKIJAŻ <




 Pierwsze miejsce
Makeup Revolution I ♥ Makeup Death By Chocolate paleta cieni do powiek
Cena : około 70 zł 


  • Kolejnym produktem jaki wpadł w moje ręce jest  Makeup Revolution I Love Makeup Death By Chocolate paleta cieni do powiek 22g.  Bardzo polubiłam ją od pierwszego użycia!  Po pierwsze paleta wygląda pięknie, czekoladowe opakowanie na mojej toaletce prezentuje się zjawiskowo. Zdecydowanie każdy zwraca na nie uwagę, aż chciało by się go schrupać. Jak z zawartością ? 16 cieniu w moich ulubionych kolorach brązy, beże, złoto!  Spróbuję Wam swoimi słowami opisać wszystkie kolory będę szła od lewej do prawej po kolei ♥
  1. White Light jak dla mnie to kolor beżowy wpadający łososiowy. Kolor jest matowy idealnie nadaje się jako pierwszy krok w makijażu. Można nim pokryć łuk brwiowy, kąciki lub całą powierzchnie oka jako podkład.
  2. Don't Let Go kolor z pyłkiem błyszczących drobinek, brudny miedziany kolor idealny do rozświetlania środkowej części oka. MÓJ FAWORYT
  3. Break Me Up  brąz wpadający w fiolet bardzo uniwersalny kolor. Nie za jasny nie za ciemny świetnie zdaje egzamin przy delikatnym dziennym makijażu.
  4. Consume Me  Ciemny brąz z drobinkami, moim zdaniem do wieczorowych makijaży. Idealnie podkreśli nasze spojrzenie.
  5. All is Lost czarny uniwersalny kolor ja używam do do robienia kresek.
  6. Lick Me  piękny delikatny róż  by podkreślić kąciki w mocnym makijażu z użyciem brązu lub złota. Ma też swoje zastosowanie w makijażu dziennym w połączeniu z bezowym odcieniem będzie wyglądał świeżo i uroczo. MÓJ FAWORYT
  7. Foool's Gold złoty z bardzo drobnym pyłkiem drobinek ♥ Używam go prawie zawsze ponieważ ja uwielbiam nadać spojrzeniu blasku. Idealnie komponuje się na środkowej części okaz z różowym kolorem nr 6. Jedno co wiem to że beż i róż w połączeniu z tym złotem wyczaruje nie jeden piękny dzienny makijaż. Gdy chodzi o wieczorowe makijaże złoto wydobędzie z brązy głębie i blask. MÓJ FAWORYT
  8. One More Bar ja w każdej paletce mam kolor którego używam zawsze i padło na brąz który bardzo przypadł mi do gustu. W paletce nude tude the balm było bardzo podobnie. Uwielbiam oba brązy, ale gdybym miała  go porównać jest ciemniejszy. Brąz jak to brąz pasuje do wszystkich kolorów w tej paletce i pomaga wydobywać z nich głębie. Ja używam go zarówno do dziennego jak i wieczorowego makijażu. MÓJ FAWORYT
  9. Devour Me  bardzo ciemna czekolada tylko i wyłącznie do makijażu wieczorowego.
  10. Tear the Wrapper  rude złoto które idealnie komponuje się z moim ulubionym brązem nr 8 w makijażu wieczorowym. MÓJ FAWORYT
  11. Love You to Death  śliwkowy ciemny fiolet raczej do makijażu wieczorowego.
  12. Pray for Me kolor troszkę ciemniejszy od złotego wpadający w brąz.
  13. Dipped bezowy kolor z drobinkami idealny do makijażu dziennego.
  14. Tease Me to srebrny kolor z drobinkami raczej do makijaży wieczorowych.
  15. Set Me Free  set me free  na skórze wygląda jak srebrny perłowy cień.
  16. Bring Down Angels na skórze to delikatny beż / biel z połyskiem. Bardzo polubiłam ten odcień, perłowe cienie czy też z drobinkami wcale nie muszą wyglądać tandetnie. warto rozświetlać takimi kolorami środek naszego oka oraz wewnętrzny kącik w połączeniu z matem możemy wyczarować coś pięknego. MÓJ FAWORYT
 Miejsce II

Makeup Revolution I ♥ Makeup Naked Chocolate

 

 

  1. SMOOTHLY to odcień delikatnego beżu wpadający w pudrowy róż. Ten kolor to najbardziej uniwersalny kolor w całej palecie można go nałożyć na całą powiekę by wyrównać koloryt. Można też uwypuklić nim niektóre strefy oka. Dla osób które lubią delikatne dzienne makijaże idealnie się sprawdzi w połączeniem z delikatnym kolorem z drobinkami.
  2. DIVINE wydaje mi się, że jest to ciemny brudny róż z pięknymi złotymi drobinkami. To kolor który będzie pięknie wyglądał z typowym złotem. Idealny do rozświetlania środkowej części oka w promieniach słońca będzie magicznie połyskiwał.
  3. MOCHA LOVER To typowo kawowy odcień z milionami drobinek. Odcień połyskuje w odcieniach złota i miedzi. Również cudownie rozświetli środkową część oka.
  4. DIPPER  to brązowy odcień. Bardzo delikatny z małą ilością drobinek. Moim zdaniem bardzo uniwersalny do wypełniania zewnętrznego kącika oka. 
  5. CHOC-FESR to również odcień brązu wpadający w bordo. Kolor jest charakterny i mocny. Przy mocnym blendowaniu  w połączeniu z cieniami z drobinkami da świetny efekt. 
  6. ADORABLE to cudowny beż z drobinkami. Jeśli lubicie efekt blasku i rozświetlenia zakochacie się w tym kolorku. Nadaje się do nakładania na całą powiekę ♥ dla osób lubiących delikatne podkreślenie. 
  7. BUTTONS to mocny czekoladowy odcień . Napełniony jest złotymi drobinkami co daje fenomenalny efekt. W smoky zdecydowanie daje radę. 
  8. FROSTED CHOC kolejny brąz tym razem mocno napełniony drobinkami ♥ Jest piękny jakby stworzony do smoky. 
  9. DELIGHT Brąz wpadający w popiel z delikatnymi drobinkami o złotym odcieniu. Mroczne i eleganckie połączenie.
  10. SWEET SHOP odcień mlecznej czekolady. To własnie takie kolory lubię najbardziej na co dzień. Ten brąz w połączeniu ze złotym beżem lub zwykłym zlotem będzie wyglądał cudownie. To właśnie takich połączeń używam na co dzień.
  11. SUGER Brąz z bardzo drobnymi drobinkami też idealny na co dzień.
  12. DOUBLE DIP nie jest to typowe złoto. Jest o wiele bardziej elegancki i delikatne. Zakochałam się w tym odcieniu. Można go nakładać bezpośrednio na powiekę lub na inny kolor. Tworzy piękną tafle z drobinek 
  13. TOB-LE-RONE nazwa kojarzy mi się z czekoladą oczywiście moją ulubioną. Kolor zdecydowanie nie przypomina czekolady. to odcień brązu wpadający w brudny róż.
  14. WHITE to cudowny odcień typowej czekolady.
  15. MILKY Brudny szary odcień różu. Świetny do matowych wykończeń.
  16. WAY to perełka w całej palecie dobrze, że jest jej tak dużo. Kolor  to beż z milionami delikatnych drobinek.

Miejsce III

Makeup Revolution Ultra Blush

To paleta róży pisałam o niej TU 


Miejsce IV 


 

Makeup Revolution Iconic 2 

Pisałam o niej TU









Przepraszam za to, że odsyłam Was linkami w dwóch ostatnich punktach :(
Post pisałam do południa , a później poszłam do lekarza.
(Chciałam dokończyć jak wrócę.)
Lekarz zrobił mi zabieg i niestety jedną rączkę mam troszku nie sprawną ...





Share:

3 komentarze

  1. Ja mam jedną paletke z MAKE UP REVOLUTION i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musisz zrobić makijaż i dodać selife; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiam się od dłuższego czasu nad kupnem Make up Revolution Naked Chocolate ... Chyba mnie przekonałaś:-)

    OdpowiedzUsuń