7 pomysłów na kosmetyczny prezentt dla niego

 


 








Dzień dobry mam 1 grudzień to znak, że święta coraz bliżej. Otwieramy kalendarze adwentowe i zaczynamy wielkie odliczanie. Dzisiaj zajmiemy się pomysłami na prezenty dla naszych ukochanych mężczyzn. Pielęgnacja mężczyzn w Polsce jest jednak troszeczkę zabiedzona. Przeważnie używają tych samych kosmetyków przez całe życie ( w większości przypadków). Dzięki czemu łatwiej mi będzie doradzić Wam jak się za to zabrać.

Dzisiaj skupimy się tylko na pielęgnacji ciała dlatego też zapraszam Was na stronę iperfumy do zakładki CIAŁO.
Znajdziecie tam wszystkie kosmetyki i przybory o których będę mówiła. Na stronie są też super zestawy kosmetyków z Nivea za około 20-25 zł ♥ To Super pomysł na prezent dla wujków, dziadków, kuzynów itd ♥ Wiecie dokładnie o co mi chodzi, ale są też warianty dla kobiet o tym też na pewno wspomnę. Zacznę od początku wybrałam 7 pozycji które mogą się przydać mężczyźnie. Oczywiście każdy jest wyjątkowy, ale święta to taki czas kiedy można nakłonić naszych leniuszków by zaczęli o siebie dbać BARDZIEJ. 
  •  Scholl Velvet Smooth elektroniczny pilnik do stóp. Znalazł się w tej siódemce ponieważ nasi mężczyźni procują w różnych warunkach och hal produkcyjnych po biura w których ich stopy wcale nie mają za dobrze. Ogólnie jeśli stopy przez 10 godzin trzymane są w butach raczej po dłuższym czasie zaczyna się z nimi problem. Dlatego taki elektryczny gadżet może się sprawdzić. Nie trzeba się przy tym aż tak namachać jak przy normalnym ścieraniu naskórka, więc może to przekona Waszych mężczyzn. Robicie to też troszeczkę dla siebie, bo wieczorami w łóżku stópki mają znaczenie ♥
  • Antyperspiranty jak dla mnie wygrywają firmy Nivea i Garnier Garnier Men Mineral Extreme antyperspirant i Nivea Fresh Active antyperspirant w kulce dla mężczyzn. Ogólnie rzecz biorąc ja jednak polecam te antyperspiranty w kulce czy tam sztyfcie. W przypadku tych z talkiem okropnie niszczą koszulki. Antyperspirant jest to coś co przyda się każdemu facetowi. Oczywiście jeśli dopiero zaczynacie się spotykać nie  jest to najlepszy pomysł, bo może pomyśleć że ma z tym problem. Jednak w innych przypadkach sprawdza się zawsze.
  •  Nivea Silver Protect żel pod prysznic do twarzy, ciała i włosów. Mój ukochany niestety często używa płynu do kąpieli zbyt uniwersalnie ( czytaj ciało, włosy, twarz) dlatego jak tylko zobaczyłam ten opis stwierdziłam, że muszę go Wam polecić. W końcu produkt idealny 3 in 1 myślę, że jak dla niektórych facetów rozwiązanie idealne.
  •  Nivea Men krem uniwersalny do twarzy, rąk i ciała. Mega HIT to kremik zamknięty w okrągłej puszce. To męska wersja najpopularniejszego kremu nivea. Ma męski zapach co mnie osobiście urzekło dlatego mój mężczyzna ma swój własny egzemplarz.
  •  Nivea Revitalizing mleczko do ciała dla mężczyzn Do kompletu kolejny uniwersalny kosmetyk. Jeśli powiecie mężczyźnie, że to swędzenie skóry po kąpieli nie jest normalne pewnie się zdziwi. Jeśli Wasz facet ma wrażliwą skórę pewnie będzie Wam wdzięczny za to, że pokażesz mu ten magiczny produkt który ukoi jego skórę.
  •  Babaria Feet dezodorant w sprayu do nóg. Panowie mają większy problem z potliwością stóp niż my, dlatego też nie jednemu może przydać się taki dezodorant.
Mam nadzieję, że jakoś Wam pomogłam.
Jak widzicie prezenty nie muszą być wyszukane, ale przydatne.


Share:

1 komentarze