TANGLE TEEZER tego jeszcze o nich nie wiesz
+



Już prawie grudzień ♥ a co za tym idzie prezenty i dlatego też wracam do tematu  tangle teezer. Postaram się ładnie Wam wszystko opisać troszkę ciekawostek i mojej opinii i opinii moich bliskich. Bo ja mam już 3, ale niebawem mam w planach zakup kolejnych więc dowiecie się dlaczego z dnia na dzień kocham te szczotki jeszcze bardziej. Może cie ich szukać w zakładce WŁOSY na mojej ulubionej stronie iperfumy.
 O T T usłyszałam pierwszy rak chyba w 2010 ewentualnie 2011 roku. Moja siostra jakimś cudem ją zdobyła wtedy był to wyczyn. Ceny sięgały 80 zł za sztukę z tego co pamiętam. Nie cena była problemem lecz dostępność. Od zawsze miałam długie włosy nawet jak byłam ścięta na boba to i tak po krótkim czasie wracałam do długich włosów. Długie włosy =duży problem przy rozczesywaniu. Moje włosy były wytargane, połamane, postrzępione od ciągłego czesania, albo próbowania rozczesania. No i na mojej drodze pojawił się Tangle Teezer objawienie ♥  Na początku nie mogłam uwierzyć, jakim cudem ktoś to wymyślił. Szczotka nie wygląda nadzwyczajnie, ale ma nadzwyczajne zdolności.

Takie uznanie na pewno idzie w parze z jakością. Nietypowy kształt jest bardzo poręczny i wygodny przy rozczesywaniu. Ząbki są wykonane ze specjalnego elastycznego tworzywa, dopasowują się do włosów i nie ciągną ich ani nie wyrywają.

W mojej kolekcji występują dwa modele.
  •  Tangle Teezer The Original szczotka do włosów aktualnie na stronie iperfumy kosztuje 31.71 zł polecam Wam tą drogerię internetową. Produkt jest 100 % oryginalny. Ten Model mam w kolorze  niebiesko różowym jest śliczna, ale Candy Floss to moje kolejne marzenie. To właśnie ten model moja siostra przyniosła do domu tyle, że w kolorze pomarańczowym. Szczotka ma 5 lat jedyne co się stało to powykrzywiały się delikatnie ząbki i straciła intensywny kolor. Żadna z tych wad nie przeszkadza w dalszym używaniu szczotki. Moja siostra twierdzi, że ten model jest najlepszy i nie chce się przekonać do innych. Ma troszkę racji ponieważ ten model o wiele wolniej się zużywa nie wiem od czego to może zależeć, ale i ja to zauważyłam.
  •  Tangle Teezer Salon Elite szczotka do włosów to po prostu bardziej jajowata wersja The Original. Aktualna cena na iperfumy to  36,52 zł. Bardzo polubiłam ten model może dlatego, że mój pierwszy własny był właśnie on. Teraz coś o samej szczotce. Bardzo wygodnie się ją trzyma przy rozczesywaniu. Gdy włosy wchodzą między ząbki są rozdzielane, ząbki są też elastyczne i gładkie dzięki czemu nie mają się o co zaczepić. Moim zdaniem właśnie to minimalizuje przykrości przy rozczesywaniu.
 Moim zdaniem każda mam powinna mieć tą szczotkę. Ja bardzo źle wspominam rozczesywanie. Zawsze miałam długie włosy, ale i tak podziwiam moją mamę jak sobie radziła bez Tangle teezera. Ja jak zapomnę TT i mam włożyć grzebień lub szczotkę w moje włosy nawet nie wiem jak się za to zabrać, żeby się nie popłakać. Mogę śmiało stwierdzić jestem uzależniona od TT ♥ 

Kolejną ciekawostką jest to, że odkąd używam TT moje włosy są mniej zniszczone. Mogę śmiało stwierdzić, że rozczesywanie zwykłymi szczotkami niszczyło moje włosy. Prostuję lub kręcę włosy 3-4 razy w tygodniu, a i tak są w świetnej formie. Fryzjera unikam, więc  wizyta przypada raz na rok, a moje końcówki mają się całkiem nieźle. Dlatego jeśli go nie macie to KUPUJCIE nawet się nie zastanawiajcie. Jeśli kogoś kochacie / lubicie to zróbcie mu/ jej taki fajny prezent, bo są też wersje męskie. Dzisiaj to już wszystko ♥ 

Share:

7 komentarze

  1. Uwielbiam TT i nie wyobrażam sobie czesania jakąś inną szczotką:) Ta jak mówisz u mnie też włosy są zdrowsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba poproszę o wersję kompaktową na gwiazdkę. Co prawda nie mam problemów z rozczesywaniem włosów, ale już dawno się zbieram do kupna. I gwiazdka jest dobrą okazją, aby go sobie sprawić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mojej córce sprawiłam i jest zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  4. Również zauważyłam, że odkąd używam TT moje włosy się mniej niszczą!
    Ostatnio podcinałam je w lipcu i pomimo urlopu nad morzem, comiesięcznego farbowania i prostowania kłaków nie są porozdwajane!
    I nie puszą się!
    A dawniej to była norma :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam wersje oryginalną i kocham tą szczotkę, nie wyobrażam już sobie używania żadnej innej ! :) zamierzam sobie kupić jeszcze wersje kompaktową do torebki :)

    OdpowiedzUsuń