CUCCIO

Dzisiaj przedstawię Wam mojego ulubieńca ostatnich dni. Balsamy o nieziemskim zapachu oraz lakiery dzięki którym znowu pokochałam manicure klasyczny. Wysuszone paznokcie w 7 SEC ? Z tym produktem to możliwe ♥






Kolory są piękne i kryjące. 6023 to czerwień w moim ulubionym wydaniu. Krwiste odcienie najlepiej komponują się z moją bladą karnacją. Dwie warstwy mocno kryją NIE ma w tym przypadku mowy o prześwitach. 6279 został moim ulubieńcem. Delikatnie perłowy beż ze złotą poświatą. Świeci w stylu syrenki ( jak wiecie kocham świecidełka. Całkiem nieźle kryje jak na beżowy lakier. 3 warstwy tworzą niesamowity efekt.


Najbardziej i najpozytywniej zaskoczył mnie top. Lakier wysycha w prawdziwe 7 sekund. Ten produkt zdecydowanie ponownie przywrócił moją wiarę w manicure klasyczny. Chyba znowu zacznę sięgać po normalne lakiery. Takie malowanie to przyjemność.

 Teraz moje perełki.
Torebkowe masło o kosmicznym zapachu granatów i fig. Lekko gorzki i cierpki zapach z egzotyczną nutą. Powiem wam jedno to będzie HIT tego lata. Na upalne dni kiedy wszytko co słodkie jest złe, to właśnie to masełko będzie mnie ratowało. Jestem uzalezniona od nawilżania, a ten gorzki zapach zdecydowanie będzie świetnie pasował do letniego klimatu. Skóra po użyciu jest jedwabiście gładka.  Cuccio naturale  butter pomegranate & fig ♥

Kolejny produkt to masełko do ciało w butelce z pompką. Jeśli mnie czytacie to wiecie, że lubię wszystko co jest z pompką, lub jest w formie najbardziej sterylnej. Butelka typowo klasyka salonowych profesjonalnych kosmetyków. KOCHAM TO, bo chyba nie prędko wrócę do pracy w salonie. Takie małe produkty zawsze znajdą miejsce w miejscu honorowym ♥ Sentyment do szaf pełnych profesjonalnych kosmetyków chyba zostaje na zawsze. Do tego ten zapach aaaale cudny ! Nie mogę się skupić na pisaniu ( jestem tak rozmarzona ). Zapach balsamu jest nieco słodszy od powyższego, ale nuty granatu są zachowane. Nigdy nie miałam kontaktu z kosmetykami o tak naturalnym a zarazem perfumeryjnym zapachu. Tak bardzo je polubiłam ♥ Cuccio ULTRA-SHEER BODY BUTTER.


WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDZIECIE NA  cuccio.pl/

Share:

5 komentarze

  1. ja też jestem zachwycona mazidłami do ciała <3 lakier i top zamierzam testować jutro :D
    pozdrowionka :*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne jest to masełko! ja jednak wybieram Semilacki, najlepiej trzymają się na mojej płytce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chętnie przetestowałabym to masełko do ciała. Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądają ! :) Zapraszam do mnie na:
    www.vvbre.blogspot.com
    Obserwujemy??

    OdpowiedzUsuń