Nowości



Przez ostatni miesiąc znowu nazbierałam sporo nowości. W dzisiejszym poście pokażę Wam  kosmetyki, dodatki do domu i dwie torebki. Zapraszam do przeczytania dalszej części.
 

 KERASTASE



 
Więcej informacji znajdziecie TUTAJ 
 

 Too Faced 
To chyba najcudowniejsze kosmetyki jakie kiedykolwiek do mnie dotarły. Masa mini produktów ♥
 
Serduszka dostępne TUTAJ 
Love Flush w cenie około 100 zł. 






 Natural Matte  w cenie około 150 zł
Dostępne TUTAJ


 GOLDEN ROSE

 Moja ulubiona matowa wersja



 INTERENDO 
Zobaczcie jaki cudowny zestaw dotarł do mnie od  Interendo.











 
Hello Kitty by  O.P.I
 

Szukajcie ich TUTAJ 
 
Produkty okazały się bardzo dobre jakościowo. Będą świetnym uzupełnieniem mojego stanowiska. Słoje na waciki, dozownik na aceton i szklana buteleczka z pipetą. Dobrałam sobie jeszcze mini opakowania na błyszczyki i Kremy. 







 


NEESS 
 Więcej informacji znajdziecie 







 
 Nanu Nana i Netto PL

 Zapas słomek od Teściowej ♥
Z tego co pamiętam cena za zestaw to około 5 zł



Kubek ze słomką z Netto około 10 zł  

 SOLAR 
Upolowałam dwie duże torebki na wyprzedaży.
 Torebka / TUTAJ 
cena: 149 zł
 TORBA / TUTAJ 
cena 149 zł 

Tags:

Share:

6 komentarze

  1. hihi zgadnij co najbardziej mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. spooooro tego :) muszę koniecznie mieć tą pomadkę z GR

    OdpowiedzUsuń
  3. te pomadki z golden rose są moim hitem, a do moich kosmetyków dołączył ostatnio top no wipe z Semilaca, nadaje świetny połysk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany, ta paletka cieni Too Faced jest super! *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam słomki, sama musiałam się po nie wybrać. I w ogóle tyle dobroci, aż oko można nacieszyć i rzec, daj trochę <3

    madzik-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń