Najlepsze woski na lato

Dzisiaj w poście przedstawie moim zdaniem najlepsze zapachy wosków od Yc na lato. Zapachy które wybrałam nie są słodkie. Jeden zapach jest delikatnie słony, drugi świeży i kwiatowy a trzeci lekko oliwkowy. Jakich zapachów unikać latem ? 




Ciężkich miodowych słodkich zapachów, an upalne dni będą zbyt ciężki. Zdecydowanie mdłe i ciężkie zapachy nie umilą nam Wakacji. Unikajcie też świątecznych cynamonowych, imbirowych, goździkowych zapachów one są zdecydowanie zarezerwowane na inną porę roku. Jeszcze nigdy nie miałam tak świetnych letnich zapachów są dobrane idealnie. Znalazłam je na stronie iperfumy w zakładce PERFUMY, a dokłądnie w zakłądce Yankee Candle
Latem chcę by mój dom wypełniony świeżością i energią. Takie uczucie dają mi 3 poniższe zapachy.



Yankee Candle Riviera Escape wosk zapachowy. Wosk o zapachu morskiej bryzy przenosi nas w błogi stan. Pomieszczenia wypełniają się tym zapachem z domieszką śródziemnomorskich kwiatów z dodatkiem ambry. To lekki zapach który moim zdaniem dodaj energii. Najlepsza pora na jego spalanie to poranki kiedy potrzebujemy pobudzenia. Zapach nie jest słodki nuty kwiatowe są wytrawne, a sam zapach jest wyjątkowy.

Yankee Candle Olive & Thyme wosk zapachowy. To mój kolejny letni faworyt. Wyczuwam w tym zapachu delikatne  cytrusowe nuty. Zapach zdecydowanie orzeźwi nasze wnętrze. Oliwkowy zapach jest bardzo delikatny i kojący, natomiast tymianek to zapach który dodaje mi energii. Można go używać o każdej porze dnia i nocy. Jest perfekcyjny ! Cytrusowy aromat moim zdaniem idelanie komponuje się z letnią atmosferą. Ten wosk już dawno zagościł w moich ulubieńcach. Zdecydowany letni Hit. Jestem zauroczona tym zapachem.

 Yankee Candle Sea Salt & Sage wosk zapachowy. To zdecydowanie mocny i wyrazisty zapach. Kompozycja morskiej bryzy i bursztynu z dodatkiem liści szałwii i wetiwierii potrafi wypełnić dom nastrojowym zapachem. Mi troszkę kojarzy się z męskimi perfumami. Wypełnia dol lekkim zapachem słono ziołowym. Jest orzeźwiający i pełen enegii uwielbiam go.


Przy wyborze wosków pamiętajcie o świeżości i energii takie właśnie powinno być lato !

Ps: Bransoletki na zdjęciu / Purple tree

Share:

1 komentarze