Krem BB z Hello Kitty




Limitowana edycja  Sana Pore Putty BB Cream  w wersji Hello Kitty dotarła do mnie z INTERENDO. To  jedyne miejsce w sieci pełne Azjatyckiej wiedzy. Nigdy nie wpadłabym na to by kupić krem z hello kitty. 







Jestem zachwycona jakością tego kremu BB. Opakowanie z hello kotem który jest szpachlowany przez innego kota szpachlówką. To dość niespotykany widok, ale jakże miły dla oka. W środku jest ukryty  lekki średnio kryjący krem. Niesamowicie ważny atut tego produktu to filtr 50 !! ( 50 filtrów Natalajli). Jestem biała, a po bliższych kontaktach ze słonkiem czerwona. Dlatego ten kremik to dla mnie zbawienie ♥ 






Miękka tuba ułatwia aplikację kremu. Jestem zwolennikiem kropkowania całej twarzy twarzy, a następnie rozcierania. Krem bardzo łatwo się rozprowadza i tworzy na skórze delikatny efekt krycia. Delikatne wypryski i przebarwienia zostaną zakamuflowane. Kolorystyka kremu wpada w żółty kolor. Po nałożeniu na skórę produkt się utlenia i nabiera bardziej naturalnej barwy. Polecam wszystkim BB maniaczką :)) Będziecie zachwycone !!!

Share:

5 komentarze

  1. Ciekawe jakby u mnie wyglądał

    OdpowiedzUsuń
  2. szukałam ostatnio idealnego bb dla siebie,a opakowanie kremu i Twój opis zachęca do kupna ;) jaka jest jego cena? :)

    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooooo no popatrz popatrz ... ja uwielbiam BB ... na pewno przy okazji też przetestuję :) szkoda, że nie pokazałaś jak się na twarzy prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń