Kris Line w letniej odsłonie



Dzisiaj skupimy się na strojach kąpielowych. Oczywiście wszystkie doskonale wiemy o tym, że na modelkach stroje wyglądają genialnie. Niestety czasami tak bywa, że gdy wrócimy do domu i założymy strój nie czujemy się w nim zbyt dobrze. Przedstawię Wam dzisiaj kilka wskazówek jak dobrze dobrać strój.




  1.  Rozmiar stanika jak i majtek często nie idą ze sobą w parze. Najlepiej dobierać je oddzielnie. Za małe majtki zdecydowanie dodadzą nam optycznie kilogramów. Zbyt duża miseczka zabierze nam urok pełnego biustu.
  2.  Szczegóły mają znaczenie. Paski poziome mogą dodać nam niepotrzebnych centymetrów. Natomiast groszki  i kwiatowe wzory świetnie odciągną uwagę od niedoskonałości. Zwróć uwagę na ramiączka i wiązania. Nie chcemy przecież niepotrzebnego stresu na wakacjach. Opadające ramiączka czy też rozpinające się zapięcie mogą sprzyjać nerwowej atmosferze.
  3. Kolor ! Biały niestety podkreśla nasze niedoskonałości. Na szczęście mamy też granatowy, czarny, kolor wina oraz masę innych ciemnych kolorów które pomogą skorygować małe niedocągnięcia. 
  4. Wzory i kolory !  Jeśli posiadasz piękny pełny biust wybierz kolorowe wzory, jeśli jednach chcesz odwrócić spojrzenia od dolnych partii wybierz gładki nie rzucający się w oczy kolor.







Ja w tym roku zdecydowałam się na klasyczny krój. Biust chciałam delikatnie schować dlatego wybrałam pełniejsze miseczki. Marszczenia dodają górze uroku, a sam błękit jest urzekający. Stanik ma z tyłu solidne zapięcie oraz jest wiązany na szyi. Jak najbardziej odpowiada mi takie połączenie. Miseczki są usztywnione więc nawet po rozwiązaniu nie musimy się martwić o nasz biust. Czuję się w nim bardzo dobrze. Chyba na dobre rozkochała mnie w sobie firma KRIS. Majtki jak i góra są wykonane z niesamowicie wygodnego i przyjemnego w dotyku materiału. W tym sezonie wybrałam klasyczny i uniwersalny krój. Dawno nie czułam się tak pewnie komfortowo w żadnym stroju. Firma ma coraz więcej fanów i zwolenników bo z tego co widzę coraz więcej dziewczyn/ kobiet wybiera stroje tej firmy. Cieszę się, że w końcu liczba świadomych kobiet wzrasta. Jestem zadowolona, że w tym roku strój trafił właśnie w moje ręce. Stroje godne polecenia. Jeśli macie ochotę zobaczyć inne ich stroje zapraszam Was na ich stronę : KRIS LINE 




Tags:

Share:

4 komentarze