Strawberry Lemon Ice

Dzisiaj znowu napiszę pachnący post. Tym razem wybieram Strawberry lemon Ice. Duży słój będzie towarzyszył mi w letnie dni. Zapach jest świeży i słodki. Wszystkiego dowiecie się w dalszej części.
 Yankee Candle . Zapach jest zamknięty w szklanym dużym słoju. Słój jest dość ciężki ponieważ wypełnia go ponad pół kilowy  wkład. Słój można łatwo otworzyć, wystarczy pociągnąć mocniej wieczko świecy. Zapach nie wydobywa się z zamkniętej świecy, dlatego też moje mieszkają bardzo blisko siebie. Uwielbiam kształt słoi do tego piękny grawer na górnej pokrywie. Świece mogą ozdabiać nasze wnętrze. Gama kolorów i pięknych grafik jest szeroka. Każdy odnajdzie swojego ulubieńca.

Producent przedstawia nam zapach jako świeże truskawki zatopione w cytrynowej lemoniadzie. Lemoniada od Janka musi mieć spory dodatek cukru, albo ten słodki zapach jest po prostu zasługą słodkich dojrzałych truskawek. W świecy można wyczuć wyraźnie nuty cytrusów. Moim zdaniem to świetny zapach na lato, bo jest gorzki i orzeźwiający. Czasami sam zapach może być zbyt nudny dlatego wybrałam połączenie z truskawką. Gorzko orzeźwiający zapach przełamany słodyczą truskawek zdecydowanie mnie zachwycił. Nuty słodkich truskawek są bardzo mocne i intensywne. Kiedy sezon truskawkowy się kończy na pocieszenie zostaje mi ta cudowna świeca. Nie mogę wyjść z podziwu, bo ktoś kto stworzył tą świecę musi być geniuszem. Zapachy współgrają ze sobą idealnie do tego tworzą świetny duet. Świeca po zapaleniu musi palić się do momentu gdy cała góra wosku stanie się płynna. Najlepszym dopełnieniem świec są ILUMY które pomagają nam idealnie spalać świece. Dzięki tej nakładce świeca będzie nam dłużej służyć. 


Słodki zapach wypełnia wnętrze domu. Jestem fanką słodkich cukierkowych zapachów, dlatego dla mnie jest idealny. Zapach jest intensywny, bardzo szybko rozprzestrzenia się po pomieszczeniu. Utrzymuje się dość długo nawet przy otwartym oknie. Jakość zdecydowanie jest warta tej ceny. Świeca pali się  od 100 do 150 godzin. Ja mam kilka świec i nie udało mi się skończyć jeszcze ani jednej. Więcej świec znajdziecie w zakładce  perfumy.

Tags:

Share:

4 komentarze

  1. Nie miałam jeszcze świec od Yankee Candle. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię świece Yankee, a jeszcze bardziej Kringla :) Nie ukrywam, że tego zapachu nie paliłam, ale zapowiada się kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnio byłam w sklepie z woskami ale tego zapachu nie widziałam

    OdpowiedzUsuń