Nowości zakupy ♥


Dzisiejszy post będzie o nowościach jakie pojawiły się u mnie w ostatnich dniach. Czyli wszystko co możecie jeszcze kupić ♥ Nadeszła jesień więc znowu jestem pełna pozytywnej energii. ♥ Puki co zostałam kosmetologiem i o tym właśnie będę pisała. Jak dobrze pójdzie i jakimś cudem obronię tytuł dietetyka, to w tym temacie też będziecie mogli na mnie liczyć.  Zapraszam Was do zobaczenia  jak cudnie uzupełniłam kosmetyczkę i szafę ♥





 




Zacznę od kosmetyków.

Znalazłam fenomenalny płyn do oczyszczania twarzy. Jestem nim zachwycona już niebawem przedstawię Wam moja całą recenzję. Znajdziecie go TUTAJ 



 Kolejny produkt to krem nawilżający ♥ Zakochałam się w nim i do tego świetnie współgra z wyżej wymienionym produktem do oczyszczania. Żel idealnie oczyszcza cerę, a krem dogłębnie nawilża.  Znajdziecie go TUTAJ


Bio - Oli chyba nie muszę go przedstawić. Mam nadzieję, że pomoże mi usunąć kilka mankamentów. Więcej o nim znajdziecie TUTAJ 

 
Kolejne produkty to delikatne żele do twarzy   Green Pharmacy Face. Są bardzo neutralne i nadają się do prawie każdego rodzaju cery.Znajdziecie je TUTAJ  



Teraz moja ulubiona dziedzina ♥ Makijaż i Make up revolution. Uwielbiam ich kosmetyki. Do tego moja słabość do czekolady znowu przejęła nade mną władzę.  Czaję się na zupełną NOWOŚĆ czyli różową :) Wszystkie te cuda znajdziecie TUTAJ 



 

Jeszcze więcej Semilaca ♥ Wiecie gdzie go szukać ? Oczywiście TUTAJ 



 Mega HIT 
NO TOP WIPE
Poważnie daje super efekt bez przecierania cleanerem ♥
POLECAM oszczędzicie dzięki niemu troszeczkę czasu. 
Szukajcie go TUTAJ




 No dobra czas na ubranka 
Gdybym nie kupiła nowych butów nie byłabym sobą.
 Uwielbiam 50 style ♥ Do tego ich świetne promocje aktualnie trwa 1+ 2 ( -15%) +3 (-30%) oczywiście skorzystałam.

Nowe traperki z 50 style ♥ 
Ogólnie od dawna się na nie czaiłam, ale jak już je przecenili na 199 zł musiałam je kupić. 
Znajdziecie je TUTAJ 



 No i nowe  najeczki ♥ Od nich akurat jestem uzależniona. 
Znajdziecie je TUTAJ 

 




Piżamka z pusheen cat z housa. Tutaj też nie trzeba nic tłumaczyć. 
W sklepach stacjonarnych ten dół kosztuje coś koło 60 zł ♥
Jest super :)  TUTAJ możecie szukać



Słodkie i ciepłe skarpetki. Liski z Pepco jak będziecie miały szczęście to je kupicie :)




To by było  na tyle ♥
Miłego i do następnego ♥
 

Share:

8 komentarze

  1. po te liski to się chyba przejdę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie używam tego kremu Resibo i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny post! słyszałam już pozytywne opinie o paru produktach i z chęcią bym je wypróbowała :)

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja Ci lakierów zazdroszczę, o ! :) jestem lakieromaniaczką! ;) no i trochę butów :D

    OdpowiedzUsuń