Jak polubić jesień ? ♥

Cześć czy to dobrze sformułowane przywitanie? Bo może wpadną tu nastolatki które powinny mówić mi dzień dobry ? Ale co gdy odwiedzą to miejsce Panie nieco starsze ode mnie ? Czy wystarczająco dobrze się witamy w sieci ? Oczywiście to był żart ♥ Za to kocham internet nie ma tu bariery wiekowej, a tym bardziej poglądowej. Moje ukochane czytelniczki postanowiłam nakarmić. Polubicie mnie bardziej za ten post. Wiem jestem Polką i wypadałoby narzekać, ale jak tu wydziwiać skoro ja kocham każdy mój dzień, każdy oddech, a nawet krok w tył. Najbardziej wzdycham do jesiennej pory, każdy jesienny poranek jest jak poranny buziak w czoło od ukochanego.











Będę pisała o jesieni bo ją kocham  i Wy też się do niej przekonacie. Jesień przychodzi po ciężkim wiosenno letnim czasie. Wszystkie dni były długie pełne energii i euforii. Jak to w naturze musi być jakaś  równowaga. Nadchodzi jesień dni stają się coraz krótsze, a nasze humory coraz gorsze. Dlaczego tak się dzieje ? Bo wszędzie dudnią o tym jaka ta jesień straszna, bo zimno i ciemno i w ogóle paskudnie.  W sumie we wmawianiu sobie takich rzeczy jesteśmy całkiem niezłe.

 Owszem jest zimno, ale to idealny powód by wyciągnąć ciepłe szaliki i czapki. Jesienne spacery z kimś wyjątkowym są o wiele bardziej magiczne, później gorąca herbata zdecydowanie lepiej smakuje. Zawsze to jakiś pretekst by spędzać więcej czasu pod kocem ♥ Każdy z nas lubi gorącą czekoladę i nikt nie zaprzeczy, tylko w chłodne wieczory smakuje tak doskonale. Nie wyobrażam sobie pić gorącej czekolady w środku lata.
   





 Jestem szczęściarą i mieszkam blisko gór. Jesień w górach to cudowny pomysł na późniejsze wakacje. W tym roku pogoda wyjątkowo Nas rozpieszczała dość wysoką temperaturą. Tej jesieni  odwiedziłam okolice Szczawnicy, Nowego Sącza i cudowne Bieszczady. Nigdzie nie czuję się tak dobrze jak w górach. W samym środku złotej jesieni. 



 Ogólnie bawi mnie to jak ktoś mówi, że jesienią nie ma co robić. W kinie zawsze leci coś fajnego więc można skorzystać. Mnie zawsze przeraża fakt, że na świecie istnieją tysiące książek na które nie będzie mi dane trafić. Zmierzając do sedna sięgnijmy po jakieś dobre książki. Bo Chyba nic nie jest w stanie zastąpić dobrej książki. Wspólne gotowanie to zawsze duża frajda. Znajdźcie przepis na jakąś dziwną potrawę o której nigdy nie słyszeliście, to może być świetna zabawa. Ewentualnie odkopcie stare babcine przepisy to dopiero może być odkrycie. Domowe kino to kolejny sposób na miłe spędzenie czasu. Dużo gorącej czekolady korzenne ciasteczka i ulubiony film to sposób na udany wieczór.  Ja mieszkam niedaleko Krakowa pewnie każdy z Was ma gdzieś nieopodal miejsce w deseń Krakowa. Wieczorny spacer może odkryć przed Wami zupełnie nową stronę takich miejsc. Jest to tez idealna pora by po prostu się obijać. Ciepłe urocze skarpetki są bardzo przydatne w takich sytuacjach.






Ogólnie chodzi o to żeby mieć pozytywne podejście.  Wszyscy mówią o tym by korzystać z życia i tak dalej. Tylko dlaczego nikt nie potrafi podać nam na tacy przepisu jak to zrobić. Powód jest prosty, bo każdy z Nas ma inne wymagania i z innych sytuacji czerpie szczęście. Mi potrzeba na przykład osoby z którą świetnie się dogaduję z którą zbyt szybko mija czas i którą najchętniej nosiłabym w małej klatce zawsze blisko serduszka. No ewentualnie ulubionych czekoladek z Karamello które zawsze wywołują u mnie euforie. To w tych momentach jestem szczęśliwa.  Przez ostanie dwa lata nauczyłam się, że moje życie jest zbyt ulotne by przejmować się wczorajszym dniem. Nie tracę czasu na uprzykrzanie życia innym, bo w  tym czasie robiąc coś dla samej siebie lepiej na tym wyjdę. Każdy z Nas lepiej na tym wyjdzie ! Mam nadzieję, że powoli tu wracacie i znowu mnie czytacie. Na dzisiaj to tyle, ale spokojnie będę to jak zawsze mniej lub bardziej regularnie.

Jeśli wytrwaliście do końca Dziękuję ♥
Bo to wszystko  przecież dla Was ♥ 
Zdjęcia z tumblr.com

Share:

4 komentarze