Jak zaplanować idelany rok 2016 z Mistero Milano


Dzień dobry mamy już Listopad W moim przypadku  plątają mi się już jakieś pojedyncze postanowienia. Zeszłoroczne zakurzone niespełnione postanowienia zalegają mi pod nogami jak kłody. Borykam się z niedociągnięciami do końca planami codziennie. Chyba najwyższy czas na porządki Czasami zastanawiam się jak to wszystko mieści się w mojej głowie ? No w sumie czasami się nie mieści i  tutaj zaczynam planować, ale jak się za to zabrać chętnie Wam podpowiem.










Do planowania zdecydowanie będzie nam potrzebny kalendarz. Ja wybrałam ten z Mistero Milano i to tylko dla tego że jest PIĘKNY !!! Ma piękną mięciutką okładkę z fenomenalnym srebrnym lustrzanym nadrukiem. Każda  moja koleżanka jest zachwycona jego wyglądem. Biel i srebro to idealne połączenie. Jest świetnie dopracowany dzięki czemu nowy rok będzie jeszcze piękniejszy ♥





 Jak planować co by się do tego stosować ?

Ja mój kalendarz wypełniam czasami na kilka miesięcy do przodu. Warto uzupełnić kalendarz w ważne wydarzenia. Terminy do lekarzy, egzaminy czy inne cuda. Święta i urodziny, bo nie możemy zapominać o naszych bliskich.

Małe postanowienia to ważna sprawa.  Nie zakładajmy, że będziemy ćwiczyć codziennie przez miesiąc to nie ma sensu... Jeśli nie masz silnej woli i motywacji to się nie sprawdzi. Rozliczaj się zawsze tygodniowo. Ustal że ćwiczysz 3-4 razy w tygodniu jeśli nie poćwiczysz w środę zawsze możesz nadrobić to w czwartek. Tak samo ze słodyczami najlepiej wyznaczyć sobie 6 dni bez słodyczy, a siódmego dnia zabrać przyjaciółkę lub chłopaka na jakieś ulubione ciacho. Jedno w tygodniu nie zaszkodzi ♥

Wielkie postanowienia wielkie przygotowania !!!

Jeśli twój cel jest większy, to na efekty musisz zapracować. Ja np chcę się rozwijać w temacie kosmetologii i dlatego zrobiłam listę szkoleń które chce odbyć. W tym roku zapisałam się na roczną dietetykę tylko i wyłącznie dlatego, że chce dobrze doradzać moim klientom.  

Finansowy noworoczny szał ?

Jestem wielkim zwolennikiem kont oszczędnościowych. Nie wyobrażam sobie oszczędzać i wydawać z jednego konta. Pierwszy i najbardziej efektowny sposób to odkładanie na konto co miesiąc tej samej kwoty. Na początku nie muszą być duże ważne jest to by nauczyć się systematyczności. Można oszczędzać na wielu rzeczach np kino w moim wypadku do wydatek około 50 zł. Nie ma nic lepszego niż spotkanie w domu przy ulubionej komedii romantycznej z koleżankami przy kremówce ( wuzetce ♥ ). Nie chodzi o to żeby nigdzie nie wychodzić, ale czasami warto wymyślić coś innego. Latem np można zabrać laptopa w plener i zrobić sobie kino letnie. Mogłabym pisać i pisać o finansowych sprawach, ale to chyba temat na osobny post.

Planuj  i spełniaj !!!

Warto zaplanować sobie dzień i wpisać to do kalendarza. We wtorek spotkanie z Asią w czwartek z Martyną, a Weekend z Kacprem...Wizyta u lekarza, odebranie egzaminów... To wszystko warto zapisać i zaplanować. Ja gdy wychodzę ze znajomymi zawsze mam jakiś fajny pomysł co moglibyśmy robić. Bo już przy wpisywaniu w kalendarz daty mam jakiś plan lub zarys. Im mniejszymi krokami będziesz dążył\a do celu tym lepiej, nie śpiesz się. Staraj się dawać sobie krótkie, ale fajne cele i motywację do działania  !






KREM ♥ 

Razem z kalendarzem dostałam taką super niespodziankę ♥ Kremik świetnie nawilża naszą skórę dłoni. Nie pozostawia na rękach po sobie śladu oczywiście tego złego kleistego. Skóra jest nawilżona i gładka i do tego fantastyczny zapach. Mogłabym go porównać do ekskluzywnych perfum ♥ Do tego to higieniczne opakowanie które dozuje nam krem. Jestem z niego bardzo zadowolona dlatego o Wam

POLECAM ♥

Zapraszam Was na stronę >MISTERO MILANO <




Share:

3 komentarze

  1. Ja na ten rok miałam jedno postanowienie, które niestety jakiś czas się utrzymywało, a później poszło w zapomnienie :( Ale na najbliższy rok szykuje się kilka i mam nadzieję, że w końcu uda się jakieś utrzymać :) Fajnie gdybyś napisała post o wydatkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny kalendarz :) ja bez organizera nie funkcjonuje!

    OdpowiedzUsuń