Świąteczny manicure z Semilac ♥

Lubicie święta ? No pewnie lubicie ♥ Ja ogólnie kojarzę święta z kolorami takimi jak czerwień, zieleń, złoto i srebro. No i właśnie takie połączenie Wam dzisiaj pokażę. Czerwień i złoto ♥ Chcecie dowiedzieć się więcej ? Zapraszam 





5 faktów o firmie Semilac

* Semilac świetnie trzyma się mojej płytce paznokcia około 3 tygodnie ( mojej koleżance nawet 5 tygodni )
* Lakiery Semilac występują w cudownej gamie kolorów.
* Semilac wprowadziła Top którego nie trzeba przemywać cleanerem 
* Na ich stronie znajdziecie wszystkie niezbędne akcesoria do wykonania manicure hybrydowego.
*Coraz więcej osób rozpoznaje markę Semilac dzięki temu   zyskujesz większe zaufanie 

Więcej informacji znajdziecie TU  

 To moja ulubiona czerwień od Semilac nie jest zbyt wyzywająca. Jest to mocny i elegancki odcień. Jeśli szukałyście kiedyś idealnego odcienia czerwieni wiecie jakie to trudne.  Ten odcień pasuje do większości kolorów. Sami widzicie jak cudownie pasuje do złotego. Dwie warstwy fenomenalnie kryją.

Złoty złoty złoty ! Zamówiłam go z myślą o okresie świątecznym. Jak widać wybór był słuszny Na zdjęciu są 3 warstwy ponieważ uwielbiam błysk i blask.  






Moje paznokcie w końcu podrosły więc każdy kolejny post będzie efektowniejszy.  

Lakiery z postu znajdziecie 

027 TU   i    037 TU 

Share:

8 komentarze

  1. Połączenie złota i czerwieni - boskie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wyobrażam sobie sezonu świąteczno-sylwestrowego bez gold disco <3 muszę zrobić zapas tego kolorku :) do tych 5 faktów o semilacu dodałabym jeszcze, że mają świetną relację ceny do jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny, prosty, ale świąteczny i przykuwający wzrok :) planuję na święta podobny, póki co jeszcze mam mardi gras i myślę, że tak z tydzień. Też mam semilaczki i są cudowne, a gold disco już 2 buteleczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Klasyczne połączenie :-) śliczny manicire :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Intense Red to również mój ulubiony kolor spośród czerwieni. Jest cudny, polecam. :)

    OdpowiedzUsuń