PERUWIAŃSKI FLAMING na wynos ♥

Kawa ma ponad tysiąc smaków i aromatów, to dlatego ją tak uwielbiamy. Dzisiaj opowiem Wam o  ekologicznej kawie. Oczywiście ziarnistej, bo to jedyna wersja która stu procentowo mnie satysfakcjonuje. Czasami wydaje mi się, że sam aromat potrafi mnie obudzić. Znacie mnie dobrze więc bez ciekawostek się nie obejdzie. Zapraszam do przeczytania artykułu.





 PERUWIAŃSKI FLAMING to Ekologiczna Kawa.

 Kawa ma bardzo wyrazisty aromat. Smak jest zbliżony do gorzkiej czekolady o lekko kwaśnych nutach. Często  piję kawę parzoną czarną bez dodatku cukru.  Wtedy smakuje najlepiej, do smaku dodaję odrobinę cynamonu lub skórkę pomarańczy. Uwielbiam to połączenie. Kawa również świetnie smakuje z dodatkiem mleka i cukru.  Pamiętajcie o tym by mleko do kawy dolewać przegotowane. Tak zwane surowe może spowodować rewolucję w waszym układzie pokarmowym.  Nasz organizm potrzebuje 15 minut relaksu dziennie. To na prawdę nie dużo, dlatego też można spędzić go przy filiżance kawy.  Nie powiem bo zakochałam się w tej kawie do tego to cudowne opakowanie. Kawa ziarnista jest niesamowita, nie ma nawet takiej możliwości by odtworzyć ten aromat w innym wydaniu. Dlatego też polecam Wam gorąco tą właśnie kawę ♥

Kraj pochodzenia Kawy to PERU ♥
 Znajdziecie ją Tutaj 

W sklepie z ziołami znajdziecie też inne kawy :



Każda nasza kawa zawiera ręcznie zbierane ziarna, pochodzące z ekologicznych obszarów, porośniętych pięknymi i zdrowymi krzewami kawowca. Nigdzie nie używa się tyle pestycydów, co przy zwykłej uprawie kawy. W naszej ich nie znajdziesz! Ekologiczne ziarna, czysta natura - bez chemicznych dodatków i sztucznych nawozów. Dzięki temu, że wypalamy ją na miejscu, w małych porcjach, zawsze zachowuje swój wspaniały smak i aromat, a stopień wypalenia dobieramy indywidualnie - w zależności od jej gatunku i kraju pochodzenia. Wówczas w pełni możemy wykorzystać jej potencjał i uwolnić wszystkie nuty smakowo-zapachowe, drzemiące w każdym ziarenku. Wybierz swój ulubiony wariant, bądź eksperymentuj i mieszaj je ze sobą w dowolnych proporcjach. Stwórz własny, niepowtarzalny blend!

KAWA ZIARNISTA - smak i intensywny zapach zatrzymany na dłużej.


Kilka Ciekawostek 

  • Uprawy kawy zajmują około 10 milionów hektarów powierzchni – to tyle co 1/3 powierzchni Polski.
  •  Z jednego drzewa można uzyskać rocznie około 0,5 kg kawy.
  •  Kofeina – oprócz kawy – występuje jeszcze w herbacie, kakao, orzeszkach coli, guaranie i mate.


Źródło grafik : 1tu

Share:

6 komentarze

  1. Ja uwielbiam kawę! Gdyby nie to, że nie mogę jej pic więcej niż dwie na dobę, to podejrzewam, ze nie istniałyby dla mnie żadne soki, napoje czy herbaty. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez wody nie ma życia ♥
      Bo z wody robi się kawę ♥

      Usuń
  2. Podoba mi się grafika cholernie mocno; )

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem ciekawa jak smakuje taka kawka :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobiłaś mi smaka na tę kawę, po wypłacie zamówię ją sobie ;)

    OdpowiedzUsuń