Walentynki z Semilac ♥


Cześć mam dla Was post o kolorach idealnych na walentynki. Długo zastanawiałam się które będą idealne. Czerwień i róż wygrywa ♥ Mam też swoją witaminową bazę. Zapraszam Was do przeczytania całego artykułu.








Ostatnio zabrakło mi pilników Semilac i kupiłam zwykły w hurtowni paznokci. To była porażka ! Pilniki Semilac są świetnej jakości. Wytrzymują naprawdę o wiele dłużej niż zwykłe pilniki

Ogólnie w moim zestawie nie mogło zabraknąć różowego ręczniczka. Moim zdaniem w dni 14 lutego tak właśnie  powinno wyglądać każde stanowisko pracy ♥

Ręczniczek TU Różowy pilnik T



Wiele z nas nadal obawia się stylizacji z użyciem lampy. Utwardzanie brzmi dla niektórych strasznie. Oczywiście istnieją tysiące opowiadać jak to wszystko niszczy paznokcie. Moim zdaniem jest to mit. Osoba przeszkolona jest wstanie wykonać manicure hybrydowy bez zniszczenia płytki. Baza witaminowa do lakieru hybrydowego. Moim zdaniem to świetny produkt w połączeniu z umiejętnościami będzie czynił cuda.

Informacje o produkcie

Idealna do łamliwej płytki!
Bogaty kompleks witamin E oraz B5!
Dwukrotnie zwieksza ochrone płytki!

Innowacyjny produkt przeznaczony do stosowania na płytkę paznokcia jako hybrydowy lakier podkładowy. Dzięki wzbogaceniu formuły o witaminy E oraz B5, dwukrotnie zwiększyliśmy ochronę naturalnej płytki paznokcia.Nowoczesna technologia produkcji pozwoliła zaprojektować bazę, która działa na płytkę delikatniej niż standardowe lakiery podkładowe. Lakier podkładowy na który nakłada się kolor. Dzięki niemu Semilac utrzymuje się na paznokciach do 21 dni.
Zostawia lepką warstwę dyspersyjną.


Produkt ma niesamowicie idealną konsystencję. Jest rzadki dzięki czemu doskonale pokrywa płytkę paznokcia. Warstwa bazy po utwardzeniu jest  gładka i lepka co zwiększy przyczepność koloru. Kolor na bazie wygląda pięknie. Zdecydowanie Polecam Wam ten produkt. Mam już duże zaufanie do produktów Semilac♥ Jeszcze nigdy się nie zawiodłam. 





Można ją zamówić TUTAJ

_______________________________________________________

♥ Walentynkowa Stylizacja ♥ 



Do stylizacji użyłam :
Baza TU/ Top TU/ 131 TU/ 133 TU 

Jest to moje pierwsze ombre w życiu. Moim zdaniem jest prze słodkie i idealne na Walentynki ♥
131 to najpiękniejszy i najbardziej cukierkowy róż jaki kiedykolwiek miałam. Jestem nim zachwycona. Świetnie kryje ! Konsystencja jest idealna.
133 to niesamowicie soczysta i piękna czerwień. To odcień który bardzo lubię.  

Wiem wiem najbardziej lubicie zdjęcia ♥








Share:

35 komentarze

  1. Ma i ja odcień 131 na paznokciach;)tyle ze z efektem syrenki , wczoraj koleżanka mi ciachnela takie cuda na pazurach

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda ze nie mogę zdj dodać ale można u mnie na fb zobaczyć bo dodała zdj

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaczęłam właśnie używać tej nowej bazy witaminowej i nie mam zastrzeżeń :) ale jak tak semilac będzie ciągle wprowadzał jakieś nowości, to chyba zbankrutuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię hybrydy Semilac ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolory ! A wzroki jeszcze piękniejsze! Wykonywałaś je ręcznie czy to stemple ? 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyglądają bosko ! A można liczyć na post o ich wykonaniu ? Chciałabym zobaczyć, czy taki diabeł straszny :)

      Usuń
  7. Piękne ombre! :) Akurat mi się kończy baza i planuję kupić tę witaminową. Mam nadzieję, że będzie tak dobra jak się zapowiada.

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealne na walentynki :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne <3 też takie chce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj nie mam 133 ale fajnie się łączą

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne połączenia kolorów nie tylko na walentynki nie mam 133 ale super wyglada

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdobienia recznie czy uzywasz stempelkow? Chetnie zobaczylabym post o stemplaach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to super ♥ Spróbuję to uwiecznić na zdjęciach :)

      Usuń
  13. Hej jak zrobiłaś ten wzorek na paznokciu?

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne :)
    Skąd się wzięła Twoja pasja robienia hybryd? :3/ Lipiejko J.

    OdpowiedzUsuń
  15. napewno walentynki nie obejdą się bez malowania paznokci :D tym bardziej, że mój Paweł pracuję, więc zostają mi paznokcie i dziennik Bridget Jones :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi też się podobają, kolor naprawdę słodki, kojarzy mi się z dobrymi słodkimi gumami z dzieciństwa ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. ale cudo! zauroczyłam się! Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  18. hm a gdzie masz gadżet do obserwacji?> xd

    OdpowiedzUsuń
  19. Są przepiękne *.*

    OdpowiedzUsuń
  20. Cuudo <3. Uwielbiam Semilac ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cuudo <3. Uwielbiam Semilac ;* ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam się totalnie na tworzeniu takich cudów jakie Ty masz na płytce paznokci ale efekt jest genialny,kolor jest iście walentynkowy :) Chętnie zgłosiłabym się do Ciebie w celu wykonania takich perełek.

    OdpowiedzUsuń