Kilka ptań o ?!


Nadal dostaję pytania o The Balm. Dlatego też postanowiłam napisać jeszcze jednego posta. Będzie bardziej ogólny i podporządkowany do kilku kategorii. Pomogę Wam wybrać idealną paletkę dla Was. Dzisiaj szalejemy w zakładce MAKIJAŻ










Czy  The Balm jest warty swojej ceny ?

Moim zdaniem jak najbardzie tak .Szata graficzna opakowań jest dopracowana i zdecydowanie różni się od zwykłych drogeryjnych paletek. Jestem troszkę gapą i cienie niejednokrotnie mi upadły. Na szczęście ich jakość pozwala mi być gapą, bo żadne się nie uszkodziły.  Opakowanie są bardzo solidne magnes mocno trzyma. Lusterko jest duże, dzięki czemu wykonanie makijażu w ekstremalnych warunkach nie sprawia nam problemu.  Opakowanie jest zdecydowanie warte swojej ceny. O cieniach już nie raz pisałam. Pigmentacja i trwałość jest świetna. Chyba niczego więcej od cieni się nie wymaga. Dlatego zawartość tych cudownych palet jest jeszcze bardziej warta swojej ceny.

Trwałość pigmentacja i rozcieranie ? 

Cienie niesamowicie dobrze trzymają się powieki. Czasami moja praca trwa 11 godzin, a moje cienie towarzyszą mi cały dzień. Nie powiem, bo po takim czasie nie wygląda to tak jak przez pierwsze kilka godzin, ale efekt jest bardzo dobry.  Pigmentacja jest bardzo dobra, ja kocha brązy i odcienie z połyskiem. Wystarczy jedna warstwa do uzyskania naturalnego efektu. Oczywiście w każdej z palet znajdziemy jasne delikatne kolory jak i te ciemniejsze. Z tymi mocniejszymi odcieniami trzeba uważać ponieważ są na prawdę  mocno  na pigmentowane. Mi na The Balmie pracuje się bardzo dobrze. Rozcieranie przy pomocy puchatych pędzelków to przyjemność. Z użyciem tych cieni można uzyskać genialny efekt. 




Które polecasz ?

Mój ulubieniec to Nude Tude, była to moja pierwsza paleta The Balm. Kolory też bardzo do mnie pasują, bo przecież ja kocham brązy i wszytko co się mieni. 
Druga w klejce jest  theBalm Autobalm California paleta multifunkcyjna. Mamy w niej róż, rozświetlać i dwa cienie. Ta paletką można wykonać cały makijaż. Uwielbiam ją, a kolory są trafione w 10 ! To paletka którą polecam każdemu ♥




Tags:

Share:

1 komentarze