Walentynkowe sowy ♥


Kochani walentynki już tuż tuż. Mam dla Was jeszcze jedną inspirację z kolorami Semilac. 131 Lovely Mickey i 133 Tutti Frutti ♥ W towarzystwie zakochanej sowy kolory prezentują się cudownie.






 Przychodzę do Was z jeszcze jedną walentynkową inspiracją. 


To cudowny słodki kolor. Kojarzy mi się z gumą balonową. Lakier ma bardzo dobrą pigmentację. Na zdjęciu widać dwie warstwy. W rzeczywistości kolor jest o wiele bardziej intensywny ♥ Idealny na walentynki.
 

  



Pewnie każda z Was szukała kiedyś idealnie czerwieni. Ja uwielbiam te odcienie wpadające w koral.  To mocno owocowy i soczysty odcień. Dwie warstwy wyglądają doskonale.
















Mój manicure wytrzymuje prawie 3 tygodnie. Znam też dziewczynę u której wytrzymują ponad miesiąc, bo jej paznokcie bardzo wolno rosną. Uwielbiam produkty Semilac, nie niszczą mojej płytki. Do tego nowa baza witaminowa ♥ Moim zdaniem zrobi furorę. Prosicie mnie o pokazanie jak wykonać manicure hybrydowy. Pomyślę o tym i stworzę dla Was taki post.







Kolorki znajdziecie tutaj 131 i 133

Share:

17 komentarze

  1. Dla mnie super nawet po walentynkach;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolory i śliczne wykonanie! I ten błysk na paznokciach ... Zdecydowanie jestem jak 'sroczką' ! :)teraz czekam na post o wykonaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne kolorki :) podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolorki, idealnie wyglądają w tym zestawieniu! Przy kolejnym zamówieniu semilaczków poważnie rozważę ten wybór. Urocza sówka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tutti Frutti mnie zachwycił!! U mnie też się nieźle hybryda trzyma, ale odrosty po 2 tyg mnie wnerwiają i usuwam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są! 😍

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kolorki 😍

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne paznokcie :) Mam pytanie odnośnie numeru 131. Tutaj na zdjęciu wyszedł on dość jasno. Mam juz w swojej kolekcji numer 003 i nie chciałabym go powielić. Stad tez moje pytanie - czy numer 131 w rzeczywistości jest ciemniejszy? Niektóre dziewczyny nazywają go nawet lekko neonowym... Bede bardzo wdzięczna za odpowiedź bo zależy mi na znalezieniu różu idealnego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest delikatnie neonowy :)
      003 to typowy cukiereczek bardziej mleczny.
      131 jest mocny i intensywny.

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za odpowiedz. Czyli znalazłam mój ideał ;)

      Usuń
  9. Jakich stempli używasz? Trafiłam na bubel i szukam sprawdzonych 😊
    z gòry dziękuję za odpowiedz 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.bornprettystore.com/ tu zamawiałam :D
      Mi się bardzo fajnie sprawują :D

      Usuń