Zjedź mnie zdrowo !


Dzisiaj przedstawię Wam kilka rad odnośnie przygotowania śniadania. Mam dla Was kilka nowinek więc zapraszam do przeczytania całego artykułu.










Co Wam potrzebne do przygotowania śniadania ?

4 kromki chleba żytniego,1 łyżka  serka twarogowego TUREK, 4 plasterki szynki z piersi kurczaka ( minimum 90 % ),100 g pomidorków koktajlowych , 2 duże łyżki jogurtu greckiego

Ile to ma (około) :
KALORII 400 kcal
BIAŁKA  20g
TŁUSZCZU 7,5g
WĘGLOWODANÓW   75g 
WAGA 325g 

DODATKOWE PRZYPRAWY 

CZARNY PIEPRZ to jedna z najpopularniejszych przypraw. Ułatwia przyswajanie składników odżywczych w organizmie. To prawdziwy król przypraw.
BAZYLIA to jedna z moich ulubionych przypraw. Ta z ecoblik ma niesamowity aromat.  Ma też wpływ na poprawę przemiany materii.
CHILI to genialna przyprawa. Pobudza żołądek do produkcji kwasów trawiennych, również zapobiega wzdęciom.

Jestem zachwycona intensywnością i jakością przypraw.
Na prawdę są na 5 + ♥  Od kilku dni używam ich codzienne ♥
Mam nadzieję, że zostaną ze mną na dłużej.
 


ZAPRASZAM WAS NA STRONĘ ECOBLIK 
 Bazylia TU Chili TU Pieprz czarny TU  

 
Sos który poprawi Twoje trawienie.

 

2 duże łyżki jogurtu wymieszaj z bazylia, chili, posiekaną dymką i  zmielonym pieprzem.  Jogurt musi być tłusty jeśli jesteście wrażliwi na ostre smaki. Ostrość papryczki powoduje kapsaicyna która jest rozpuszczalna w tłuszczach. Jeśli połączycie powyższe składniki i odstawicie sos na kilka minut. Tłuszcz z jogurtu lekko zneutralizuje kapsaicyne. Nie będzie tak palił, ale i tak poprawi trawienie

Lub zrób to po swojemu.

 Poniżej zobacz jak złożyć kanapki :)



Czystek !


Dlaczego ja go pije ? No i dlaczego polecam go innym ?

Ogólnie byłam osobą często chorującą. Przeziębienia, wieczne infekcje dróg oddechowych. Dzięki tej herbacie pozbyłam się tych dolegliwości. Czystek jest bogaty w polifenole, dzięki temu świetnie radzi sobie z drobnoustrojami takimi jak wirusy.  Usuwa  metale ciężkie z organizmu. Ja szczególnie polecam palczom.  Z powodu swoich własności antybakteryjnych, antywirusowych i antygrzybiczych świetnie wpływa na cały organizm, jak wiecie większość wykwitów skórnych ma podstawę właśnie przez bakterie i grzyby. To tylko niektóre z zalet. Zrobię o tej herbacie oddzielny post. ♥


Muszę Wam się jeszcze pochwalić moim cudownym odkryciem. Nigdy nie miałam tak idealnej szklanki z zaparzaczem. Jest fenomenalna. Na zdjęciach zobaczycie jak perfekcyjna jest.








Share:

10 komentarze

  1. uwielbiam takie domowe kanapeczki z twarożkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie zaparzacz jest świetny :D Zbieram sie i zbieram do zakupu czystka, jakoś mi nie po drodze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaparzacz czad! Pudełko i cala reszta też niczego sobie; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie sądziłam że w Ikei dostanę pudełeczka na lunch :-) mam dzielone na 3 z inne firmy ale sos często mi przecieka :-( czas na zakup z Ikei.

    Ps. przekierowanie do zaparzacza nie działa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamykane pudełeczko na sos jest mega ♥ ogólnie bardzo polubiłam te pudełka :)

      Usuń
  5. Dzięki za radę o czystki 😘

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda smakowicie! ;) Tylko te chili do mnie nie przemawia :( nie lubię ostrych potraw, choć wiem, że Chili wspomaga odchudzanie, poprzez zawartość kapsaicyny :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Dość dużo osób mi mówiło o czystku, ale jakoś mijałam sklep zielarski bez namysłu o kupieniu go, aktualnie znów jestem chora, więc już teraz prosto pójdę go kupić, przekonałaś mnie, a co do przepisu na śniadanko, nie skończyłam czytać artykułu a już stałam się głodna ;) będę musiała zrobić sobie takie :) dzięki za przepis :)

    OdpowiedzUsuń