Wyczesane z IKOO



Dzisiaj napiszę artykuł o wielkiej nowince. Na rynku ukazały się kolejne szczotki ala TT. Byłam bardzo ciekawa czy są tak dobre jak TT. Przetestowałam je i mam już swoje zdanie. Jesteście ciekawi ?



Szczotki IKOO to moim zdaniem nadal nowość. Kilka razy o nich czytałam, ale byłam ciekawa jak poradzą sobie z moimi włosami. Wizualnie prezentują się świetnie. Ja nabyłam wersję HOME i PACKED. 

HOME 

 Szczotka jest zapakowana w metalowe eleganckie pudełko. Moim zdaniem  świetnie będzie się prezentowała jako prezent.Szczotka ma bardzo wygodny kształt,  świetnie leży w dłoni. Ma twarde ząbki dlatego też pomaga w rozczesywaniu mocno zaplątanych włosów. Ostatnio umyłam włosy i nic wcześniej z nimi nie robiłam. Zero rozczesywania odżywek i innych pomocach. Szczotka dobrze sobie poradziła z mokrymi splątanymi włosami. Jest też idealna podczas suszenia i prostowania. Pamiętajcie ! włosy dobrze rozczesane mniej się niszczą. Bardzo polubiłam tą szczotkę. Dzięki nieco twardszym ząbkom szczotka na prawdę dobrze radzi sobie z rozczesywaniem mokrych jak i suchych włosów. Jest bardzo wytrzymała bardzo ją polubiłam.




POCKED 

Mniejsza wersja HOME. To ona skradła moje serce. Biała elegancka z zamknięciem. Do jakich celów została stworzona ? Ja przypuszczam, że do damskiej torebki ♥ Dzięki zamknięciu ząbki nie zniszczą się w damskiej torebce. Moim zdaniem ząbki są nieco delikatniejsze. Szczotka świetnie radzi sobie z rozczesaniem włosów. Chyba każda z Nas powinna ją mieć w swojej torebce.  Jest poręczna i piękna ♥




Co tu więcej pisać, dostępne są w ROSSMANIE.
Ja bardzo je polubiłam i zdecydowanie POLECAM.
Zapraszam też na stronę firmową na FB TUTAJ 

Tags:

Share:

8 komentarze

  1. Jeju ta biała jaka elegancka! Wygląda genialnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak oceniasz ją pod względem TT ? Która lepsza?

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaintrygowala mnie ta czarna

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta mniejsza byłaby faktycznie idealna do torebki :D TT też mam w kompakcie bo tak jest mi po prostu wygodniej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja używałam i moim zdaniem jest niezastąpiona- pięknie wygląda, przyjemnie masuje głowę, chwyta się ją lepiej niż TT. I D E A Ł!

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę tę wpis dyskretnie pokazać mojemu narzeczonemu ;) on nie będzie się głowił nad prezentem na rocznice, a ja będę zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń