Olejek arganowy Bielenda


Dzisiaj zajmiemy się ukrytą mocą dwóch składników aktywnych. Kwas hialuronowy oraz olejek arganowy. Niedawno postanowiłam nawilżyć moją cerę. W końcu do mnie dotarło, że jestem już 20+ i muszę zacząć bardziej dbać o moja cerę. Znalazłam zestaw idealny ♥







ARGAN + MAKADAMIA + MARULA

Kremowe eliksiry do twarzy.
Krem jest zamknięty w słoiczku. Przy pierwszym użyciu odbezpieczamy go folią dzięki temu mamy pewność, że nikt go nie " testował " w drogerii. Krem ma bardzo lekką konsystencję. Można go rozprowadzić na skórze w kilka sekund. Po upływie 30 sekund na skórze nie ma żadnych tłustych oznak kremu. Skóra jest nawilżona i idealnie gładka.  Postawiłam na miesięczną kurację mojej cery tym produktem. Dzięki idealnemu nawilżeniu moja cera jest gładka i naprężona. Skóra w strefie T nie łuszczy się, to oznaka świetnego nawilżenia. Niestety często mam z tym problem. Na mojej buzi nie pojawiają się wypryski, ani żadne stany zapalne. Jestem bardzo zadowolona z tego produktu. Kremu używam również jako baza pod makijaż. Moim zdaniem spełnia swoje zadanie, nawilża i uelastycznia skórę.


 Uszlachetnione Olejki Arganowe do oczyszczania i mycia twarzy

To jest mój HIT !!! Ogólnie nie byłam przekonana do tego produktu. Moje pierwsze wrażenia było : " Niby jak mam umyć twarz olejkiem, i do tego moja tłusta cera". Myliłam się niesamowicie. Produkt jest w formie olejku. Po kontakcie z wodą powstaje delikatna pianka która świetnie oczyszcza cerę. Bez problemu pozbywa się makijażu i sebum. Ten produkt wybawił mnie od uczucia szczypania czy też spięcia na policzkach. Moja skóra jest oczyszczona i otulona bezpieczną warstwą ♥ Pokochałam ten produkt, towarzyszy mi w codziennej pielęgnacji. Jest bardzo higieniczny dzięki aplikacji przez pompkę. POLECAM WAM GORĄCO ! Jeśli nawilżenie waszej twarzy jest dla Was ważne polubicie ten produkt. 




 Produkt które również bardzo polubiłam. Jestem kosmetologiem i wiem jak ważną rolę odgrywa masaż twarzy. Działa jak lekki peeling, bo pozbywamy się naskórka. Poprawia krążenie oraz przepływ składników w głąb skóry. Olejek to produkt idealny do tego typu zabiegów. Kilka ruchów na naszej twarzy może zdziałać cuda. Zapach jest nieziemski ! Olejek bardzo przyjemnie rozprowadza się na skórze. Z odrobiną wody termalnej niemal cały wnika w skórę. Ten zabieg poprawi kondycję naszej skóry. Zostanie ze mną na dłużej. Ogólnie ma mocno regeneracyjne działanie. Ostatnio chorowałam i mój nos był w nie ciekawym stanie. Wszystko co nakładałam prowadziło do szczypania i nieprzyjemnego mrowienia. Dopiero olejek mnie uratował złagodził i niesamowicie nawilżył obtarte miejsca. Na drugi dzień skóra w okolicy noska  była niemalże bez skazy. To udowodniło mi jak silne działanie ma olejek arganowy ♥




GORACO POLECAM WAM TĄ SERIĘ 




Co to za składniki aktywne ?

  •  Kwas hialuronowy : ma właściwości łączenia włókien kolagenowych oraz cząsteczek wody. 1 gram kwasu jest w stanie związać około 6 litrów wody. Dlatego też jest fantastycznym składnikiem nawilżającym. Dobrze nawilżona skóra, to skóra wolna od zmarszczek !
  • Olejek arganowy : łagodzi objawy trądziku. Spłyca zmarszczki i zapobiega powstawaniu nowych.  Zmiękcza i regeneruje blizny. Przyśpiesza gojeniu się ran. Może być stosowany przy cerach z tendencją do alergii.

Nie znacie kosmetków BIELENDA ?





Produkty znajdziecie w zakładce TWARZ  na stronie iperfumy

Tags:

Share:

4 komentarze

  1. Witaj :)
    Świetny blog :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Olejek arganowy jest super też do rąk; ) polecam wypróbować niewielka ilość, gładkie i do tego super pachna ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. To mógłby być lek na moją suchą skórę , na którą cieżko mi znaleźć złoty środek. Nie udaje mi się jej skutecznie nawilżyc.. Tak jak wspomniałam na Facebooku- przetestuje napewno :-) Miłego:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam olejki arganowe ;)

    OdpowiedzUsuń