Wiosenne pazurki 022 i 020


Ja już nie mogę doczekać się wiosny. Dlatego też przygotowałam słodki manicure. Wybrałam kolory 022 i 020 ♥ Wszystkie informacje znajdziecie poniżej.





Semilac 022 Mint  mój ulubiony miętowy kolor. Ma świetne krycie ! Na paznokciach wygląda obłędnie w towarzystwie innych pastelowych kolorów.
 Semilac 020 Green Glass to nowość w mojej kolekcji. Kolor widoczny na paznokciach zachwycił mnie. 

Uwielbiam semilacową jakość ♥  Gorąco Wam polecam ich produkty ♥
Mają cudowna gamę kolorów i akcesoriów.
Znajdziecie je TUTAJ    


Share:

8 komentarze

  1. Ja powoli zaczynam oszczędzać pieniążki na zakup lakierów semilac i też zacznę swoją zabawę z pazurkami :)ale ten miętowy jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. moje ulubione kolory,paznokcie wyszły super,pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Natalio, dziękujemy za zaufanie do naszych lakierów, piękna stylizacja!

    W razie pytań - chętnie pomogę
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne kolorki:)
    Chyba wreszcie zakupię te Smilaci i też zacznę sobie robić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poczułam do nich miete; )

    OdpowiedzUsuń