Makijaż z felicea


Ostatnio w moje ręce wpadło kilka naturalnych kosmetyków. Byłam niesamowicie ciekawa jak będą wyglądały na skórze. Mam dla Was idealne zdjęcia by rozwiać Wasze wątpliwości.  Naturalne oleje i witaminy to zdecydowanie mnie przekonuje. Felicea ♥





Naturalny cień do powiek

Ja wybrałam nr 53 i 55. Jestem fanką złota dlatego też 55 okazała się dla mnie idealna. Tworzy piękną błyszczącą taflę na powiece.  53 to czekoladowy brąz z drobinkami. Uwielbiam cienie w kredce, bo można nimi wykonać makijaż oka w kilka sekund. Opakowanie jest bardzo wygodne i dokładne. Co te cienie mają w składzie ? 

 WŁAŚCIWOŚCI SKŁADNIKÓW: Olej z nasion rącznika pospolitego, odżywia i wygładza.. Zawarte w olejach roślinnych Niezbędne Nienasycone Kwasy Tłuszczowe (NNKT) tworzą barierę ochronną i regenerują naskórek, przeciwdziałają utracie wody, hamując w ten sposób procesy starzenia skóry. Wosk Candelilla pielęgnuje, wygładza i natłuszcza. Wosk pszczeli znany jest ze swych właściwości regeneracyjnych i odżywczych.. Witamina E, to naturalny antyutleniacz: działa kojąco i regenerująco, hamuje procesy starzenia skóry. Skwalan z oliwy z oliwek, działa na skórę odżywczo i regenerująco. Zapobiega też jej starzeniu się. Zawarta w cieniach krzemionka pochłania wilgoć i sebum; działa matująco. Cienie zawierają tylko naturalne barwniki: biały, czarny, żółty, czerwony i niebieski. Dzięki mineralnej Mice cienie posiadają delikatny, perłowy połysk.

Zdecydowanie się z tym zgadzam. Makijaż przy użyciu tych cieni również pielęgnuje okolice naszych oczu. Świetnie wyglądają na oku, są delikatne. Moim zdaniem idealne do makijażu dziennego. Drobinki cudownie odbijają światło. Bardzo je polubiłam. 



Naturalny korektor do twarzy

Produkt jest zamknięty w sztyfcie. Aplikacja jest bardzo prosta dzięki konsystencji. Wybrałam kolor 41 z lekko żółtym pigmentem. Da mnie jest idealny. Dzięki olejkom nawilża skórę dzięki czemu świetnie maskuje niedoskonałości. Efekt najlepiej widać na moim nadgarstku. Mam tam bliznę więc super widać krycie.



Co korektor ma w składzie ?

WŁAŚCIWOŚCI SKŁADNIKÓW:Olej z nasion rącznika pospolitego, odżywia i wygładza naskórek. Zawarte w olejach roślinnych Niezbędne Nienasycone Kwasy Tłuszczowe (NNKT) tworzą barierę ochronną i regenerują naskórek, przeciwdziałają utracie wody, hamując w ten sposób procesy starzenia skóry. Masło shea pielęgnuje, zapobiega wysychaniu i koi podrażnioną skórę, przywracając jej elastyczność naskórka. Woski Candelilla pielęgnuje, wygładza i natłuszcza skórę. Wosk pszczeli znany jest ze swych właściwości regeneracyjnych i odżywczych. Witamina E, to naturalny antyutleniacz: działa kojąco i regenerująco, hamuje procesy starzenia skóry. Naturalne barwniki – mineralne pigmenty: biały, czarny, żółty i czerwony nadają korektorom odpowiedni odcień.



 Naturalna kredka do brwi

Dawno nie miałam kredki w tak idealnym kolorze. Wybrałam numer 83 jest delikatny i świetnie podkreśla brwi. Kredką można delikatnie uzupełnić luki. Forma kredki jest chyba najwygodniejsza  i najbardziej precyzyjna. Kolor jest bardzo zbliżony do moich naturalnych brwi.


WŁAŚCIWOŚCI SKŁADNIKÓW:Olej z nasion rącznika pospolitego, odżywia i wygładza naskórek. Zawarte w olejach roślinnych Niezbędne Nienasycone Kwasy Tłuszczowe (NNKT) tworzą barierę ochronną i regenerują naskórek, przeciwdziałają utracie wody, hamując w ten sposób procesy starzenia skóry. Woski Candelilla pielęgnuje, wygładza i natłuszcza skórę. Naturalny minerał z grupy krzemianów - talk, nadaje kosmetykom gładkości, na a skórze łagodzi podrażnienia. Wosk pszczeli znany jest ze swych właściwości regeneracyjnych i odżywczych. Witamina E, – antyutleniacz – działa kojąco i regenerująco, hamuje procesy starzenia skóry. Kredki zawierają tylko naturalne barwniki żółty, czerwony i czarny.

Bardzo się cieszę, że na naszym rynku pojawiają się kosmetyki naturalne. Uwielbiam nasze POLSKIE kosmetyki dlatego tez gorąco Wam je polecam ♥

Gdzie je kupić ?
Cienie TUTAJ 
Kredka do brwi  TUTAJ 
Korektor TUTAJ 


 

Tags:

Share:

4 komentarze

  1. Nigdy nie miałam nic z tej firmy a nawet o niej nic nie słyszałam. Muszę się chyba skusić na któryś z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, pierwszy raz słyszę o tych kosmetykach! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też się ciesze, że pojawiają się naturalne kosmetyki, jeszcze bardziej oko cieszy fakt, że to są Polskie kosmetyki ;)w końcu coś zostanie w kraju z ich kupna ;) będzie trzeba się na nie skusić, jak tylko zurzyję te co mam obecnie ;)

    OdpowiedzUsuń