Wielkanoc tuż tuż !


Witajcie, już niebawem Święta Wielkanocne ! Ostatnio w moje ręce wpadły świece idealnie komponujące się z tematyką świąteczną. Kształt i zapach bardzo mi się spodobał, są kolorowe i uniwersalne. Zapraszam Was do zobaczenia zdjęć ze świecami w roli głównej.






Króliki oczywiście z Euro Firany  ♥   Uwielbiam ich jakość ♥ Święta bez dodatków z EuroFiran to nie święta. Moje króliki są już gotowe,  dzisiaj trafiły na pułki w towarzystwie zapachowych świeczek.  




Orange Peel  to zapach pomarańczy. Mi kojarzy się ze słodkim zapachem gum rozpuszczalnych. Nie jest to wytrawny mocny zapach skórki pomarańczowej. Zapach jest niesamowicie lekki i słodki, bardzo go polubiłam. Do tego kolor świetnie pasuje do Wielkanocy.
Pinacolada to zapach z mocnymi nutami ananasa i kokosu. Idealny na powitanie wiosny. To słodki zapach dodający energii.
Tutaj znajdziecie inne kształty i zapachy TUTAJ
Cena 4 sztuk to tylko 3 zł ♥ Dlatego też chętnie Wam je polecam.
Teraz zapraszam Was do zobaczenia zdjeć, bo Wiem jak je uwielbiacie ♥








 Inne świece znajdziecie na stronie hurtowniaswiec.pl




Wesołych i smacznego jajka ♥ 

Share:

3 komentarze

  1. Czuć klimacik wielkanocny ;) super
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. u nas w mieszkaniu tez się zroobiło mega zółto <3
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne ozdoby, świeczki idealnie do nich pasują - tworzą świetny klimat, który poprawi humor na tę szarugę za oknami :)

    OdpowiedzUsuń