Marc Jacobs Daisy Dream

Marc Jacobs Daisy Dream woda toaletowa dla kobiet. Musimy przywołać dużo słońca ♥ Dzisiaj napisze dla Was o kwiatowym cudownym zapachu Marca Jacobsa ♥




 Idealne PERFUMY

Po tej  nieszczęsnej zimnie, ale chwileczkę jakiej zimie. Typowej zimy w tym roku nie było dlatego czekam na typowa wiosnę. Dlatego też sięgam po DIASY DREAM ♥ Jeśli one nie przywołają wiosny to nie mamy już szans. Ten zapach kojarzy mi się ze słonecznym dniem. Zapach jest bardzo świeży, delikatny i lekki. Jestem fanką mocnych i ciężkich zapachów. Gdy pierwszy raz poczułam ten zapach zauroczył mnie. Pachnie świeżymi kwiatami i przenosi mnie do wiosny.

 

 Co mnie przekonało ? Co się w nich  kryje ?

nuta głowy: jeżyna, grejpfrut, gruszka, nuta serca: jaśmin, glicyna, liczi,nuta bazy: kokos, piżmo, białe drewno. Zapach jest lekki, ale intensywny. Utrzymuje się niesamowicie długo. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona ponieważ nuty zapachowe od pierwszej aż po ostatnią są bardzo przyjemne. Te ostanie towarzysza mi przez cały dzień. Intensywność zapachu jest bardzo wysoka. Ulubione apaszki pachną nawet przez kilka dni. Oczywiście jestem kobieta i kupuję też oczami. Flakon jest ozdobą na mojej toaletce. Kwiatowy wzór jest klasyczny i elegancki. Oczywiście już chyba każdy zawszę będzie kojarzył te urocze flakony z MJ ♥ 



Ten zapach trafił do moich ulubieńców. Wielki + za wygląd flakon, bo jest niesamowicie dopracowany. Połączenie złota z bielą zawsze będzie moim faworytem. Wyjątkowy kształt skradł moje serce i już z niecierpliwością czekam na różową wersję na mojej toaletce. Podsumowując zapach jest owocowo - kwiatowy idealny na wiosnę. Jest bardzo delikatny, ale utrzymuje się bardzo długo. Jakoś perfum MJ ♥ jest niesamowita, zawsze podziwiałam ich kreatywność w tworzeniu flakonów. Zdecydowanie mogę Wam je polecić. Bardzo długo nie mogłam się na nie zdecydować. Na szczęście w końcu się zmotywowałam do zakupu czegoś świeżego na wiosnę ♥ To był strzał w dziesiątkę PERFUMY ♥ ich nigdy za wiele.

 

Share:

0 komentarze